ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک از کیبوردهای گیمینگ G815 و G915 رونمایی کرد

لاجیتک از دو کیبورد گیمینگ مکانیکی جدید به نام های G915 Lightspeed Wireless و G815 Lightsync RGB رونمایی کرد. هر دو صفحه کلید ظاهری زیبا و طراحی بسیار باریک داشته و از سوییچ های کم ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

لاجیتک از دو کیبورد گیمینگ مکانیکی جدید به نام های G915 Lightspeed Wireless و G815 Lightsync RGB رونمایی کرد. هر دو صفحه کلید ظاهری زیبا و طراحی بسیار باریک داشته و از سوییچ های کم صدای GL بهره می برند.

کیبوردهای G915 و G815 از لحاظ ظاهری شبیه هم هستند با این تفاوت که کیبورد G815 سیم دار است. هر دو صفحه کلید دارای نورپردازی RGB هستند که از 16.8 میلیون رنگ پشتیبانی می کند.

سازنده می گوید در این کیبوردها از سوییچ کم صدای GL استفاده شده که ارتفاع آن نصف سوییچ کیبوردهای مکانیکی معمولی است. به همین دلیل نیازی به فشردن کامل دکمه ها نیست و کیبورد فشار نصفه و نیمه انگشت گیمر را هم ثبت می کند. همین عامل باعث شده تا فشار دادن کلیدهای کیبورد 25 درصد سریع تر انجام شود.

کیبورد G915 Lightspeed Wireless همانطور که از نامش پیداست بیسیم است و از تکنولوژی 2.4 گیگاهرتزی بیسیم Lightspeed برای وصل شدن به کامپیوتر بهره می برد. این یعنی برای استفاده کردن از این کیبورد به دانگل نیاز است. البته این نوع اتصال در مقایسه با اتصال بلوتوثی، مطمئن تر است.

کلیدها در سه مدل tactile, linear و clicky قابل سفارش هستند. کلیدهای tactile مناسب گیمرهایی است که بازخورد زیاد دوست دارند. در مدل linear فشردن کلیدها به نرمی و آرامی صورت می گیرد. کلیدهای مدل clicky نیز صدای کلیک می دهند.

لاجیتک ادعا می کند کیبورد G915 Lightspeed Wireless با روزانه 8 ساعت بازی کردن و با خاموش بودن لامپ های RGB تا 135 روز کار می کند. در صورت روشن کردن لامپ های RGB این کیبورد تا 12 روز دوام می آورد.

کیبوردهای سری G لاجیتک معمولا جزو بهترین کیبوردها هستند. بررسی های اولیه G815 و G915 نیز مثبت بوده اند. کیبورد G915 به قیمت 249.99 دلار و کیبورد G815 به قیمت 199.99 دلار از اواخر ماه جاری میلادی به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی