ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

دلیل تخفیف سه هزار دلاری جگوار به مالکین محصولات تسلا چیست؟

جگوار در اقدامی جالب برای ترغیب مشتریان آمریکایی نسبت به خرید کراس اوور الکتریکی I-Pace تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است. این کمپانی انگلیسی در صورت خرید I-Pace توسط دارندگان محصولات مختلف تسلا، به ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

جگوار در اقدامی جالب برای ترغیب مشتریان آمریکایی نسبت به خرید کراس اوور الکتریکی I-Pace تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است. این کمپانی انگلیسی در صورت خرید I-Pace توسط دارندگان محصولات مختلف تسلا، به هر کدام از آنها 3 هزار دلار تخفیف می دهد.

قیمت پایه کراس اوور برقی جگوار I-Pace برابر با 69,500 دلار است

طرح تشویقی جگوار "تسخیر تسلا" (Tesla Conquest) نامگذاری شده است. به غیر از تخفیف 3 هزار دلاری که اشاره کردیم، این طرح شامل یک تخفیف 5 هزار دلاری از سوی نمایندگی ها و اعتبار کمک هزینه 7 هزار دلاری دیگر می شود. با اعمال شدن این تخفیف ها در مجموع 15 هزار دلار از قیمت پایه کراس اوور الکتریکی I-Pace کاسته شده و رقم پرداختی برای مشتریان به 54,500 دلار تقلیل می یابد.

جگوار مالکین خودروهای تسلا را ملزم به تعویض اتومبیل خود با I-Pace نکرده و صرفا ارایه اسناد مربوط به مالکیت برای بهره مند شدن از تخفیف ها کافی است. این تخفیف ها تا تاریخ 30 سپتامبر (8 مهرماه) برای مشتریان ارایه خواهند شد.

گفتنی است جگوار با ارایه I-Pace، در مقایسه با رقبای مطرح اروپایی چون مرسدس بنز، آئودی و ب ام و موفق تر ظاهر شده و مستقیما به مصاف تسلا مدل X رفته است. البته علی رغم شروع امیدوار کننده، این خودرو نتوانسته هنوز در ایالات متحده به فروش بالایی دست پیدا کند.

طبق آمار در هفت ماه گذشته از سال 2019، جگوار موفق به فروش 1,522 دستگاه از کراس اوور الکتریکی خود در ایالات متحده شده که رقم چشمگیری نیست. به عبارت دیگر هر ماه تقریبا 200 دستگاه از جگوار  I-Pace در آمریکا فروخته شده، حال آنکه در همین مدت (بدون احتساب ژانویه) تسلا ماهانه حدود 1000 دستگاه از مدل X را به مشتریان هموطن خود تحویل داده است.

بیشترین آمار فروش ماهانه تسلا مدل X در ژوئن ثبت شده؛ کمپانی تسلا در این ماه توانست 2,725 دستگاه از کراس اوور برقی خود را به فروش برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی