ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Gammix S50
تکنولوژی

سریع‌ترین SSD M.2 کمپانی ADATA به زودی وارد بازار ایران می‌شود

ADATA حدود سه هفته قبل از سریعترین اس‌اس‌دی M.2 نسل چهار دنیا با عنوان Gammix S50 رونمایی کرد و حالا آونگ از عرضه آن در بازار داخلی طی روزهای آینده خبر داده است. ADATA به عنوان ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

ADATA حدود سه هفته قبل از سریعترین اس‌اس‌دی M.2 نسل چهار دنیا با عنوان Gammix S50 رونمایی کرد و حالا آونگ از عرضه آن در بازار داخلی طی روزهای آینده خبر داده است.

ADATA به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ ماژول های رم و SSD در دنیا تاکنون محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده و Gammix S50 به عنوان پرچمدار جدید آنها در فرم فاکتور M.2-2280 و با ظرفیت های ۱ و ۲ ترابایت از راه می رسد.

Gammix S50

Gammix S50 با بکارگیری PCIe Gen4x4 و پشتیبانی از استاندارد NVMe 1.3 و کش SLC سرعت خواندن و نوشتن ترتیبی فوق العاده ۵۰۰۰ و ۴۴۰۰ مگابایت در ثانیه را به ارمغان می آورد. به گفته ADATA سرعت عملیات تصادفی (IOPS) این محصول هم در هر دو حالت خواندن و نوشتن به ۷۵۰ هزار واحد در ثانیه می رسد.

این SSD با جدیدترین پلتفرم X570 سازگار بوده و از کنترلر PS5016-E16 کمپانی Phison در کنار چیپ های حافظه 3D TLC NAND بهره می برد اما نکته عجیب این است که برخلاف دیگر SSDهای بهره مند از همین کنترلر به هیت سینک آلومینیومی نسبتا معمولی مجهز شده است.

Gammix S50

از نظر تحمل و استحکام نیز ADATA میزان TBW یا تحمل پذیری درایو را برای مدل های یک و دو ترابایتی به ترتیب ۱۸۰۰ و ۳۶۰۰ ترابایت اعلام کرده است. از دیگر ویژگی های این حافظه باید به فناوری های بافر کش DRAM، حفاظت End-to-End داده ها و قابلیت تصحیح خطا یا همان LDPC اشاره کرد.

GAMMIX S50 که کاملاً با PCIe 3.0 هم سازگاری دارد به زودی با گارانتی آونگ در بازار ایران عرضه خواهد شد اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehran
    Mehran | ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

    مبارک پولدارها

مطالب پیشنهادی