ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رویداد رگ‌تک
تکنولوژی

رویداد رگ‌تک با هدف جلب توجه نهادهای حاکمیتی به تکنولوژی رگولاتوری برگزار می‌شود

رویداد «رگ‌تک» ششم شهریورماه با هدف بررسی چالش‌های موجود میان قوانین رگولاتوری و فعالان عرصه‌های فناوری و نوآوری برگزار می‌شود. هرچند برخی فناوری‌های مالی (فین‌تک) را منشأ شکل‌گیری رگ‌تک می‌دانند اما قطعاً تکنولوژی رگولیت محدود به بانک‌ها و ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۵

رویداد «رگ‌تک» ششم شهریورماه با هدف بررسی چالش‌های موجود میان قوانین رگولاتوری و فعالان عرصه‌های فناوری و نوآوری برگزار می‌شود. هرچند برخی فناوری‌های مالی (فین‌تک) را منشأ شکل‌گیری رگ‌تک می‌دانند اما قطعاً تکنولوژی رگولیت محدود به بانک‌ها و فعالیت‌های مالی نیست و حوزه‌های جدید را هم دربرخواهد گرفت.

در حال حاضر قانون و مقررات فعلی، قانون‌گذاری و رگولاتوری به سبک موجود، با فعالان عرصه‌های فناوری و نوآوری چالش‌های متعددی دارد. با توجه به همین چالش‌ها که پیش روی بخش‌های متعدد دولتی، غیردولتی، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در زمینه رگولاتوری وجود دارد، توجه به کاربرد فناوری برای توسعه و بهبود رگولاتوری یک نیاز واقعی است.

به همین دلیل رویداد رگ‌تک با محوریت بررسی راه‌حل‌های تکنولوژی رگولیت و تکنولوژی‌های مرتبط با آن، مزایا و فواید آن، اهمیت افراد حرفه‌ای باتجربه در رگ‌تک و فین‌تک و اینکه چرا ایران باید دوست‌دار رگ‌تک و  فین‌تک باشد و همچنین چگونه برای تطبیق با آینده، از رگ‌تک نهایت استفاده را ببریم برگزار خواهد شد.

جلب توجه نهادهای حاکمیتی و کسب‌وکارهای خصوصی و دولتی به

در واقع این رویداد، سعی در جلب توجه نهادهای حاکمیتی و کسب‌وکارهای خصوصی و دولتی به رگ‌تک و کاربرد اثربخش فناوری در قانون‌گذاری، نظارت و تطبیق در عرصه‌های مختلف و استفاده از فناوری در راستای افزایش کیفیت زندگی مردم دارد. همچنین شرکت نبض‌افزار به کمک تحلیل‌هایی که در سال‌های گذشته در زمینه عملکرد سیستم‌های مالی در ایران داشته و همراهی گروه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف می‌خواهد لزوم توجه به عرصه‌های نوین قانون‌گذاری در ایران را بیان کند.

گفتنی‌ست در این رویداد که توسط رسانه «راه پرداخت» و با حمایت شرکت «نبض افزار» برگزار می‌شود، «سید ولی‌الله فاطمی اردکانی» بنیان‌گذار توسن، «شهاب جوانمردی» مدیرعامل فناپ، «امیر هامونی» مدیرعامل فرابورس ایران،‌ «محمدرضا جمالی» مدیرعامل شرکت نبض‌افزار، «نیما نامداری» معاون توسعه و نوآوری شرکت ارتباط فردا، «محمدحسین دری» دادیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران، «محمد گرکانی‌نژاد» مشاور حوزه فناوری، «ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ و «محمدجعفر نعناکار»، مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان سخنران حضور خواهند داشت. علاقمندان برای حضور در رویداد«رگ‌تک» می‌توانند از طریق وب‌سایت ایوند ثبت‌نام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی