ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی تولید انبوه ماژول دوربین آیفون 11 را آغاز کرد

شرکت Innotek زیر شاخه شرکت LG تولید ماژول دوربین آیفون 11 را آغاز کرده است. گفته می شود این کمپانی برای تولید این قطعه در تیراژ بالا از ماه مارس سال جاری میلادی تاکنون چند ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

شرکت Innotek زیر شاخه شرکت LG تولید ماژول دوربین آیفون 11 را آغاز کرده است. گفته می شود این کمپانی برای تولید این قطعه در تیراژ بالا از ماه مارس سال جاری میلادی تاکنون چند صد نفر به کارکنان خود اضافه کرده است.

طبق گزارش سایت ET News اپل بزرگ ترین مشتری «ال جی اینوتک» (LG Innotek) است. این شرکت کره ای برای تولید ماژول دوربین آیفون 11 در تعداد انبوه مجبور شده در مدت تنها سه ماه، تعداد کارمندان خود را از حدود 200 نفر به 880 نفر افزایش دهد. با این حال این تعداد کارمند آنچنان زیاد نیست؛ این یعنی پروسه تولید دوربین آیفون 11 تا حد زیادی به صورت خودکار انجام می شود.

«ال جی اینوتک» تأمین کننده اصلی دوربین برای شرکت اپل است. گفته می شود این شرکت حداقل دوربین یکی از مدل های آیفون 11 را خواهد ساخت. این شرکت سال قبل نیز بیشتر دوربین های دوگانه آیفون XS را تولید کرده بود. شرکت های O-Film و شارپ (Sharp) از دیگر تأمین کنندگان دوربین برای کمپانی کوپرتینویی هستند.

شایعه شده اپل امسال از سه مدل آیفون 11 رونمایی خواهد. اگر پیش بینی های «CoinX» افشاگر دنیای فناوری درست باشد، آیفون های امسال آیفون 11، آیفون 11 پرو  و آیفون 11 پرو مکس نامگذاری خواهند شد.

آیفون 11 در مدل پایه دارای نمایشگر LCD و دوربین دوگانه بوده و دو مدل دیگر که پرچمدار هستند دارای نمایشگر OLED و دوربین سه گانه هستند. شایعه شده مواد به کار رفته در پنل نمایشگر آیفون 11 همانند مواد به کار رفته در نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 است.

گفته می شود اپل از آیفون 11 در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) رونمایی کرده و ده روز بعد آن را به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali rezaie
    ali rezaie | ۲ شهریور ۱۳۹۸

    واسه همین طراحی دوربینش بود که اپل استیو وزنیاکو اخراج کرد?

  • thepjt
    thepjt | ۳۰ مرداد ۱۳۹۸

    زشت ! ...
    یعنی هیچ شرکتی مثل اپل نمیتونه این همه سال بهترین طراحی صنعتی رو داشته باشه تو محصولاتش ، بعد ناگهان تبدیل اش کنه به بدترین و زشت ترین طراحی ممکنه .

    بیخود نیست که جانی ایو از اپل اومد بیرون ... نگذاشت ابرو و اعتبارش به خاطر این طرح مزخرف دود بشه بره هوا ...

مطالب پیشنهادی