ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایسوس ذن بوک ۱۳
تکنولوژی

رونمایی از نسخه ویژه ذن بوک ۱۳ به مناسبت ۳۰ سالگی ایسوس

شرکت تایوانی ایسوس به بهانه سی امین سالگرد فعالیت خود از لپ تاپ ذن بوک ۱۳ ادیشن ۳۰ رونمایی کرد که قرار است به تعداد محدود در اختیار مشتریان علاقمند قرار بگیرد. این لپ تاپ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

شرکت تایوانی ایسوس به بهانه سی امین سالگرد فعالیت خود از لپ تاپ ذن بوک ۱۳ ادیشن ۳۰ رونمایی کرد که قرار است به تعداد محدود در اختیار مشتریان علاقمند قرار بگیرد.

این لپ تاپ که درون یک کیف چرم ایتالیایی دست دوز عرضه شود بدنه ای به رنگ سفید صدفی دارد و لبه های آن برش های الماسی با رنگ رز گلد دارند و لوگوی ایسوس نیز با استفاده از طلای رزگلد ۱۸ عیار روی بدنه اش حک شده است.

ایسوس

ذن بوک ۱۳ ادیشن ۳۰ ایسوس همراه با لوازم جامعی اختصاصی خود به بازار عرضه میشود که از آن جمله میتوان به یک ماوس سفید صدفی، جعبه و ماوس پد چرمی شکل اشاره کرد ضمن آنکه طبق آنچه در بالا گفته شد شرکت سازنده یک کیف ساخته شده از چرم اصل ایتالیایی را هم برای آن در نظر گرفته است.

تا به اینجای کار درمورد تغییرات ظاهری ذن بوک ۱۳ ادیشن ۳۰ با شما گفتیم. شاید بد نباشد اشاره کنیم که ایسوس برخی از جدیدترین تکنولوژی ها را هم برای این محصول در نظر گرفته است. برای مثال این لپ تاپ به اسکرین پد ۲ مجهز شده که در واقع یک نمایشگر تاچ است که در جای ترکپد دستگاه قرار گرفته. این نمایشگر تاچ طبق اعلام شرکت سازنده مصرف انرژی پایین ترین نسبت به نسخه معمولش دارد و زمانی که کاربر از آن استفاده کند عمر باتری لپ تاپ تا دو برابر افزایش پیدا میکند.

ذن بوک ۱۳

لپ تاپ جدید ایسوس همچنین حاشیه های به شدت باریکی حول نمایشگر دارد که نرخ نمایشگر به بدنه آن را به ۹۵ درصد رسانده اند و طبق ادعای شرکت سازنده به همین خاطر آن را به جمع و جورترین لپ تاپ در کلاس خود بدل کرده اند.

از دیگر امکانات این محصول میتوان به نسل هشتم از پردازنده های Core i7 انویدیا، کارت گرافیک GeForce MX250 انویدیا، ۱۶ گیگابایت رم، حافظه اس اس دی و وای فای ۵ اشاره نمود. این لپ تاپ از همین حالا در ایسوس استور با قیمت ۱۳۹۹ دلار قابل خریداری است.

ایسوس ذن بوک ۱۳

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی