ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

روشی عجیب برای جذب مشتری؛ دستگاه فروش خودکار اتومبیل در لندن شروع به کار کرد

گروه تجاری Auto Trader که در زمینه فروش خودروهای نو و کارکرده فعالیت می کند، اخیرا از یک دستگاه فروش خودکار اتومبیل در لندن پرده برداری کرده است. این دستگاه به شهروندان لندنی اجازه می ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

گروه تجاری Auto Trader که در زمینه فروش خودروهای نو و کارکرده فعالیت می کند، اخیرا از یک دستگاه فروش خودکار اتومبیل در لندن پرده برداری کرده است. این دستگاه به شهروندان لندنی اجازه می دهد به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن یک اتومبیل صفر کیلومتر خریداری کنند.

car-vending-machine-london-2

برای دستگاه فروش خودکار Auto Trader سقف تراکنشی برابر با 21 هزار پوند (معادل 25,495 دلار یا 298 میلیون تومان) تعیین شده است. استفاده کنندگان از این دستگاه به محض پرداخت مبلغ خودرو، خواهند توانست آن را تحویل گرفته و راهی خانه خود شوند.

4604c978-car-vending-machine-london-5

دستگاه فوق در مدتی سه ماهه و توسط تیمی 6 نفره از مهندسین حوزه های مختلف طراحی و ساخته شده است. این دستگاه که بی شباهت به یک کپسول شیشه ای نیست، از چند بخش تشکیل یافته است. این بخش ها عبارتند از سیستم فروش اختصاصی، دکمه تحویل و مکانیسم پرداخت و همچنین سیستم بازگشایی درب یکپارچه.

663a85f5-car-vending-machine-london-6

در گام نخست Auto Trader اقدام به فروش رنو زوئی از طریق دستگاه جدید خود کرده است. این هاچ بک کوچک شهری بسیار محبوب بوده و یکی از خودروهای شاخص در فهرست جستجو توسط مردم بریتانیا به شمار می رود. طبق آمار در ماه گذشته کاربران Auto Trader برابر با 463,277 بار درباره خودروهای الکتریکی جستجو کرده اند.

f2e9264f-car-vending-machine-london-4

شرکت Auto Trader زوئی را با تخفیف بالا و به مبلغ 16 هزار پوند به فروش می رساند. بر اساس نتایج یک گزارش از هر ده بریتانیایی هفت نفر اعتقاد دارند که در صورت فروش آنلاین خودروها، قیمت آنها "شفاف تر " می شود.

car-vending-machine-london-1

یکی از سخنگویان Auto Trader درباره راه اندازی دستگاه فروش خودکار این شرکت گفته:

خرید اتومبیل نو یک تجربه هیجان انگیز است، اما نگرانی و عدم اطمینان درباره قیمت می تواند این تجربه را تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر ما نمونه ای عینی از آنچه که در Auto Trader اجرا می شود، به نمایش گذاشته ایم؛ اتومبیلی جدید با تخفیف شفاف که امروز می توانید خریداری کنید.

تنها تفاوت این است که این رنو زوئی با لمس یک کارت قابل خریداری بوده و علاقه مشتریان لندنی نسبت به خودروهای الکتریکی و خرید لحظه ای در آینده را ارزیابی می کند.

بد نیست اشاره کنیم پیش از این در سنگاپور و آمریکا نیز دستگاه های مشابهی راه اندازی شده اند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی