ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی MSI از سه لپ تاپ جدید برای تولیدکنندگان محتوا

کمپانی MSI از سه لپ تاپ جدید Prestige 14، Prestige 15 و Modern 14 رونمایی کرد. در این سه محصول برای نخستین بار پردازنده های شش هسته ای نسل دهم اینتل به کار رفته است. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

کمپانی MSI از سه لپ تاپ جدید Prestige 14، Prestige 15 و Modern 14 رونمایی کرد. در این سه محصول برای نخستین بار پردازنده های شش هسته ای نسل دهم اینتل به کار رفته است.

ام اس آی (MSI) که بیشتر برای گیمرها محصول می سازد اخیراً توجه خود را به «تولیدکنندگان محتوا» معطوف کرده و قول داده سه محصول فوق بیش از 40 درصد عملیات ویرایش عکس و فیلم را سریع تر انجام دهند.

لپ تاپ های پرستیژ 14 و پرستیژ 15 برای اولین بار از پردازنده های نسل دهم اینتل استفاده کرده و از جدیدترین کارت گرافیک انویدیا (سری 16) بهره مند هستند. هر دو محصول در بالاترین مشخصات سخت افزاری با پردازنده نسل دهم Core i7 اینتل سری U و پردازشگر گرافیکی GTX 1650 Max-Q انویدیا به بازار عرضه می شوند.

هر دو لپ تاپ ام اس آی پرستیژ 14 و 15 به ترتیب دارای نمایشگر 14 و 15 اینچ بوده و از نسبت نمایشگر به بدنه 90 درصدی برخوردار هستند. می توان این محصولات را با نمایشگر 4K با پشتیبانی صددرصدی از ادوبی RGB نیز سفارش داد.

لپ تاپ های پرستیژ 14 و 15 تقریباً 1.5 کیلوگرم وزن دارند و سازنده مدعی شده عمر باتری آنها به ترتیب 14 و 16 ساعت است. هر دو محصول دارای سه درگاه تاندربولت و شیار کارت حافظه microSD بوده و از وای فای 6 پشتیبانی می کنند. پرستیژ 15 دارای پورت HDMI نیز هست.

لپ تاپ مدرن 14 نیز از پردازنده نسل دهم اینتل نیرو گرفته و در بالاترین مشخصات سخت افزاری با پردازنده Core i7 اینتل و پردازشگر گرافیکی MX250 انویدیا و حافظه رم 2 گیگابایتی GDDR5 VRAM قابل خریداری است. نمایشگر آن 14 اینچی FHD با پشتیبانی صددرصدی از sRGB است. این محصول نیز حدود 1.2 کیلوگرم وزن داشته و ام اس آی قول داده باتری آن تا 10 ساعت جوابگو باشد.

ام اس آی تاکنون در مورد قیمت یا تاریخ عرضه سه لپ تاپ جدید اطلاعاتی منتشر نکرده اما می توان از حالا آنها را پیش خرید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی