ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ دکس
تکنولوژی

پلیس شیکاگو سامسونگ DeX را جایگزین کامپیوترهای بزرگ می‌کند

پلیس یکی از مناطق شیکاگو به صورت آزمایشی سامسونگ DeX را جایگزین سیستم کامپیوتری داخل ماشین کرده است. در این طرح که با همکاری کمپانی کره ای شروع شده، پلیس برای دریافت هشدار اعزام، پیام ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۰

پلیس یکی از مناطق شیکاگو به صورت آزمایشی سامسونگ DeX را جایگزین سیستم کامپیوتری داخل ماشین کرده است. در این طرح که با همکاری کمپانی کره ای شروع شده، پلیس برای دریافت هشدار اعزام، پیام های سیستم تشخیص تیراندازی و مشاهده و کنترل بلادرنگ دوربین های امنیتی از موبایل های گلکسی استفاده خواهد کرد.

افسران پلیس برای استفاده از این سیستم کافی است گوشی را در داک مخصوص ماشین یا اداره قرار دهند تا نمایشگر و کیبوردی بزرگتر در اختیار آنها قرار گیرد. تمام افسران اداره یازدهم پلیس شیکاگو باید تا پیش از زمستان سال جاری سیستم های فعلی را کنار گذاشته و به DeX مجهز شوند.

«جاناتان لوین»، رییس پلیس شیکاگو در کنفرانسی مطبوعاتی مزیت اصلی این سیستم را جابجایی بسیار ساده آن عنوان کرد. هرچند برخی از سیستم های فعلی هم پرتابل هستند اما افسران پلیس به خاطر سایز و وزن بالای آنها کمتر زحمت اینکار را به خود می دانند. علاوه بر این استفاده از سامسونگ DeX باعث صرفه جویی مالی ۱۵ درصدی در سال اول و ۳۲ درصدی در سال های پس از آن می شوند.

سامسونگ دکس

به گفته لوین این سیستم در تمام مراحل ماموریت از لحظه اعزام گرفته تا بررسی نام ها و پلاک خودروها و فرایند گزارش نویسی در کنار مامورها است. همچنین افسر با استفاده از DeX قادر به بررسی دوربین های منطقه، استفاده از اکوسیستم گسترده اندروید، بررسی نقشه، ضبط مکالمات، تصویربرداری و نوشتن یادداشت است.

سامسونگ DeX بر مبنای سیستم های فعلی پلیس توسعه یافته و از سیستم تشخیص تیراندازی ShotSpotter پشتیبانی می کند اما در آینده قابلیت های دیگری از جمله سازگاری با دوربین های درون خودرو نیز به آن اضافه خواهد شد. لوین با اشاره به اینکه شیکاگو از پیشرفته ترین پلیس سراسر آمریکا بهره می برد ابراز امیدواری کرد که در آینده نیروهای مناطق دیگر هم به استفاده از DeX روی بیاورند.

نسخه جدید اپلیکیشن DeX در گلکسی نوت ۱۰ برای ویندوز و مک بهینه شده و امکان استفاده کامل از گوشی را تنها با یک کابل USB فراهم می کند. در این حالت می توانید به شکل همزمان کامپیوتر دسکتاپ خود را در اختیار داشته و فایل ها را نیز بین کامپیوتر و گوشی منتقل کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی