ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپ در پاکدشت

اسنپ در پاکدشت فعالیت خود را آغاز کرد

اسنپ در یکی دیگر از شهرستان‌های استان تهران فعال شد. مردم شهرستان پاکدشت از امروز می‌توانند با نصب اپلیکیشن اسنپ درخواست خودرو دهند و از خدمات این سامانه برای جابه‌جایی‌های درون‌شهری خود استفاده کنند. اسنپ ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۰

اسنپ در یکی دیگر از شهرستان‌های استان تهران فعال شد. مردم شهرستان پاکدشت از امروز می‌توانند با نصب اپلیکیشن اسنپ درخواست خودرو دهند و از خدمات این سامانه برای جابه‌جایی‌های درون‌شهری خود استفاده کنند.

اسنپ برای ساکنان پاکدشت که اولین سفر خود را با این سامانه تجربه می‌کنند کد تخفیفی در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند با وارد کردن عبارت Hi-PA در بخش «کد تخفیف» اولین سفر خود را با ۷هزار تومان تخفیف انجام دهند، ضمن اینکه این کد تنها تا اول مهر ماه فعال است.

اگر برای اولین قصد دارید اپلیکیشن اسنپ را نصب کنید می‌توانید از طریق لینک مستقیم یا یکی از بازارها دانلود و نصب را انجام دهید. همچنین برای اطلاع از نحوه استفاده از اسنپ وارد همین صفحه شوید تا از نحوه تعیین سفر، نشان کردن مبداء و مقصد، نحوه پرداخت و سایر موارد مطلع شوید.

اسنپ در پاکدشت

گفتنی‌ست از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ ۴ سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. همچنین اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته و فعالیت آن در سایر شهرهای کوچک کشور می‌تواند کمی تا قسمتی به این معضل جامعه کمک کند و در بخش‌های اداری و همچنین ناوگان رانندگان اسنپ، چندین نفر را به اشتغال برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad amirseifi
    Mohammad amirseifi | ۳ شهریور ۱۳۹۸

    اسنپ به درد نمیخوره چون به خاطر روسری مردم رو از ماشین پرت میکنه بیرون

مطالب پیشنهادی