ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسفیرو
تکنولوژی

اسفیرو استارتاپ «لیتل بیتس» را خرید؛ اسباب‌بازی‌های آموزشی جدیدی در راهند

«اسفیرو» از تولیدکننده‌های سرشناس ربات و ابزارهای هوشمند استارتاپ نیویورکی «لیتل بیتس» را به تصاحب خود درآورده است. لیتل بیتس که توسط مهندسی لبنانی تاسیس شد، با تولید اسباب بازی های سرگرم کننده به نامی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

«اسفیرو» از تولیدکننده‌های سرشناس ربات و ابزارهای هوشمند استارتاپ نیویورکی «لیتل بیتس» را به تصاحب خود درآورده است.

لیتل بیتس که توسط مهندسی لبنانی تاسیس شد، با تولید اسباب بازی های سرگرم کننده به نامی برجسته در زمینه آموزش الکترونیک به کودکان تبدیل شده است. محصول اصلی این استارتاپ ابزارهای الکترونیکی ماژولاری است که هرکدام از آنها وظیفه خاصی دارند و کاربران با سرهم کردن این قطعات مثل تکه های لگو، ابزارهای جدیدی می سازند.

هدف اسفیرو از خرید این شرکت باز کردن هرچه بیشتر پای محصولات آموزش کدنویسی به کلاس های درس، منازل و موسسات آموزشی است. اسفیرو همین حالا هم از محبوبترین منابع آموزشی STEAM است. نهاد بین المللی STEAM برای پیشرفت سیستم های آموزشی و ارتقای سطح دانش کودکان از طریق دانش رباتیک تلاش می کند.

اسفیرو

اسفیرو و لیتل بیتس تاکنون در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در زمینه رباتیک و الکترونیک صرف کرده و حدود ۶ میلیون دانش آموز از محصولات آنها استفاده کرده اند. اسفیرو با خرید استارتاپ مذکور حالا بیش از ۱۴۰ پتنت ارزشمند در زمینه رباتیک، الکترونیک، نرم افزار و اینترنت اشیاء در اختیار دارد.

این اولین بار نیست که اسفیرو با خرید یک استارتاپ کسب و کار خود را گسترش می دهد. این شرکت سال گذشته Specdrums را تصاحب کرده و پس از آن به تولید پوشیدنی هوشمند پرداخت. اسفیرو اوایل سال ۲۰۱۸ ناچار به تعدیل تعدادی از نیروهای خود شد اما مدیران این شرکت از برنامه خود برای شتاب بخشیدن به رشد بین المللی پرده برداشته اند، بنابرین ممکن است باز هم شاهد خرید شرکت های کوچک و توسعه محصولات جدید توسط آنها باشیم.

 

تماشا کنید: ربات کوچک و هوشمند Cozmo؛ ورود WALL-E به دنیای واقعی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۳ شهریور ۱۳۹۸

    رباته چقد باحاله موقعی که خروپف می‌کنه ??

مطالب پیشنهادی