ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استارت‌آپ داستان من
تکنولوژی

استارت‌آپ «داستان من» با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد تومانی به راهش ادامه می‌دهد

استارت‌آپ «داستان من» در دو سالگی ۳ میلیارد تومان سرمایه از گروه فیروزه جذب کرد. گروه فیروزه اعلام کرده که از طریق شرکت سرمایه‌گذاری ایران و فرانسه، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۷

استارت‌آپ «داستان من» در دو سالگی ۳ میلیارد تومان سرمایه از گروه فیروزه جذب کرد. گروه فیروزه اعلام کرده که از طریق شرکت سرمایه‌گذاری ایران و فرانسه، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران به جمع حامیان داستان من پیوسته است.

داستان من استارت‌آپی است که قصه گویی، هنر و تکنولوژی را به هم پیوند زده تا پدران و مادران کتاب داستانی اختصاصی برای کودکان‌شان خلق کنند و نقش پر رنگ‌تری در توسعه و رشد آنها داشته باشند. حالا پس از سپری شدن دو سال از بوجود آمدن این استارت‌آپ، داستان من توانسته است تاثیر قابل توجهی در ایجاد پیوند میان والدین، کودک و کتاب ایفا کند. «پانته‌آ دیداری» مدیرعامل داستان من درباره این جذب سرمایه گفت:

«منابع حاصل از این جذب سرمایه به ما در سرعت بخشیدن به توسعه و تکامل شرکت در جهت رسیدن به اهدافی از جمله تولید و توسعه محصولات نوآورانه و خلاقانه در زمینه آموزش و سرگرمی کودکان کمک خواهد کرد. با حضور گروه فیروزه در کنار مجموعه داستان من مطمئن هستیم که در سال‌های آتی تاثیرگذاری مثبتی در حوزه آموزش و سرگرمی کودک در کشور ایجاد خواهیم کرد.»

استارت‌آپ داستان من

«رادمان ربیعی» مدیر سرمایه‌گذاری‌های جسورانه گروه فیروزه نیز درباره این سرمایه‌گذاری عنوان کرد که با توجه به نیازها و ظرفیت‌های بالای بازار محصولات مربوط به والدین کودکان و تعداد اندک فعالین حوزه، این تیم همواره به دنبال فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در این حیطه بوده است:

«پس از آشنایی با داستان من و بررسی‌های اولیه، با توجه به سطح استانداردهای گزارش‌دهی، حرفه‌ای گری، ظرفیت و تاثیرگذاری بالای این استارت‌آپ در حوزه فعالیت خود، تمایل به سرمایه‌گذاری افزایش یافت. علاوه بر مواردی که پیشتر ذکر شده رشد پایدار، تیم قوی و منسجم، درآمدزایی مناسب در کنار چشم انداز روشن در داستان من، از دلایل اصلی سرمایه‌گذاری در این مجموعه بود. این اولین سرمایه‌گذاری گروه فیروزه در این حوزه است و امیدواریم بتوانیم این استارت‌آپ‌ را در موفقیت‌های آتی همراهی کنیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی