ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چهار چرخه
اخبار خودرو

در ششمین قسمت «چهار چرخه» تماشا کنید: نفوذ رضا گلزار به صنعت خودرو و تخمه‌های حادثه ساز

داستان شکست خودروسازان در ایران هر روز ماجرایی بدتر از روزهای قبل دارد. از تحریم خودروسازی گرفته که نتیجه‌ای جز حذف برخی قطعات به نام آپشن‌های گران قیمت نداشت تا افزایش قیمت خودروها بدون هیچ ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

داستان شکست خودروسازان در ایران هر روز ماجرایی بدتر از روزهای قبل دارد. از تحریم خودروسازی گرفته که نتیجه‌ای جز حذف برخی قطعات به نام آپشن‌های گران قیمت نداشت تا افزایش قیمت خودروها بدون هیچ دلیل منطقی و حالا هم بازداشت و برکناری مدیران خودروسازی. از سوی دیگر این هفته اخبار جالبی در مورد سوءاستفاده برخی افراد از آمبولانس‌ها و راه اندازی تاکسی‌های پرنده و خودروهای مسافرتی ویژه منتشر شد که نشان دهنده افزایش فاصله طبقاتی در جامعه بود.

پس از برکناری «هاشم یکه‌زارع» مدیر عامل ایران خودرو، «علی ربیعی» سخنگوی دولت از «علی آبادی» مدیر شرکت مپنا درخواست کرد تا مدیریت ایران خودرو را به عهده گیرد اما آبادی این سمت را نپذیرفت تا اینکه امروز اعلام شد «فرشاد مقیمی» دستیار جوان وزیر صنعت عهده‌دار این سمت شده است.

با این حال که آشفتگی بازار خودرو صدای اعتراض بسیاری از مردم و حتی فعالان این صنعت را بلند کرده است و نشان می‌دهد که رعایت استانداردها و افزایش ایمنی مهمترین خواسته آنهاست؛ اخباری شنیده می‌شود که باور کردن آنها کمی دشوار است. برای مثال «محمدرضا گلزار» هنرپیشه ایرانی قصد دارد خودروهای مسافرتی و اقامتی خاص تولید کند که تنها قشر مرفه جامعه قادر به خرید یا استفاده از آنها خواهند بود.

همچنین استفاده سلبریتی‌ها و معلمان کنکور از آمبولانس برای تردد در خط ویژه و دور زدن ترافیک شهر موضوع دیگری بود که در روزهای قبل خبرساز شد. هرچند «محمد نوری» معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور به این موضوع واکنش نشان داد و گفت تاکنون چنین گزارشی از بازرسان اورژانس به آنها نرسیده اما به طور کامل این موضوع را رد نکرد و ادامه داد: «از آمبولانس‌های تحت نظارت سازمان اورژانس کشور بعید است که اقدام به انجام چنین خطایی بکنند.» در واقع می‌توان اینطور برداشت کرد که این امکان وجود دارد که آمبولانس‌هایی که تحت نظارت سازمان اورژانس کشور نیستند، در اختیار سلبریتی‌ها یا معلمان کنکور قرار بگیرند.

خبر راه‌اندازی تاکسی‌های پرنده از سوی مدیرعامل شرکت‌ فرودگاه‌ها نیز خبر دیگری بود که تعجب و شوخی کابران فضای مجازی را به دنبال داشت. در این قسمت از چهارچرخه نگاهی داریم به رویدادهای هفته گذشته، باهم ببینیم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • هادی شکیبا
    هادی شکیبا | ۵ شهریور ۱۳۹۸

    ممنون بابت گزارش، فقط یه مورد بود که نمیدونم بقیه دوستان هم توجه کردن یا نه... خانوم طوسی موقه ای روبروی دوربین بودین پلک زدنتون یه مقدار زیاد بود و استرسی که ظاهرا داشتین به من بیننده هم منتقل میشد. جسارت نباشه اما این مورد اگه اصلاح بشه بنظرم خروجی کارتون خیلی بهتر میشه. (دیدگاه شخصی)

    • پگاه طوسی
      پگاه طوسی | ۵ شهریور ۱۳۹۸

      خواهش می‌کنم عذرخواهی چرا. نه استرس ندارم اما چون ساعات زیادی پای مانیتور و گوشی‌ام چشمام خسته می‌شه و برای همین ناخودآگاه زیاد پلک می‌زنم. حتی یکبار کامنت گذاشته بودن چرا گریه کردی :))) سعی میکنم کنترلش کنم اما هنوز جای کار داره. ممنون از دقت و توجه تون :))

مطالب پیشنهادی