ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری هنگفت ال‌جی دیسپلی روی پنل های OLED نسل ۱۰.۵

ال جی دیسپلی از سرمایه گذاری ۲.۴۶ میلیارد دلاری در خط تولید پنل های OLED نسل ۱۰.۵ خبر داده که بخشی از آن با هدف تغییر ساختار کسب‌وکار این شرکت صورت می گیرد. تقاضا برای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵

ال جی دیسپلی از سرمایه گذاری ۲.۴۶ میلیارد دلاری در خط تولید پنل های OLED نسل ۱۰.۵ خبر داده که بخشی از آن با هدف تغییر ساختار کسب‌وکار این شرکت صورت می گیرد.

تقاضا برای پنل‌های OLED به طرز چشمگیری افزایش داشته است و مشتریان بیشتر از قبل به ارزش بالای این پنل‌ها واقف شده‌اند به همین خاطر ال جی دیسپلی در پی سرمایه گذاری روی توسعه پنل‌های OLED بزرگ است. برنامه این شرکت تولید ۳۰ هزار پنل ۶۵ اینچ و بالاتر OLED از نیمه اول ۲۰۲۲ است که در سال بعد ۱۵ هزار واحد دیگر به آن اضافه خواهد شد. با توجه به ابعاد بالای این پنل ها (۳۳۷۰×۲۹۴۰ میلی‌متر) بسیاری از کاربران سراغ آنها نخواهند رفت و در نتیجه کمپانی مصارف و بازارهای نوینی را برای آنها پیدا می کند.

این پنل ها در کارخانه P10 واقع در پاجوی کره جنوبی تولید می شوند که در اواخر سال ۲۰۱۵ و با هزینه ۷۴۰ میلیون دلاری تاسیس شد. سرمایه ۲.۴۶ میلیارد دلار فعلی هم قرار است در ساخت کارخانه تبخیر OLED با ظرفیت ۳۰ هزار پنل و ساخت کارخانه دیگری برای تولید ۱۵ هزار پنل در ماه بکار گرفته شود. این شرکت برای بهبود کارایی شیشه و توسعه موجودی از روش MMG (چند مدل روی یک شیشه) بهره می‌برد.

پنل های OLED نسل ۱۰.۵

کمپانی کره ای به لطف محصولات متمایز خود مانند OLED کاغذدیواری، Crystal Sound OLED و OLED رول شونده، نامی برجسته در بازار این نمایشگرها است و انتظار می رود رقابت خود را در بازار تلویزیون‌های بزرگ با تکمیل کارخانه تولید OLED نسل ۱۰.۵ مستحکم کند.

ال جی برای بهبود بازدهی و درآمد خود کارخانه OLED نسل ۱۰.۵ را همراه با خط تولید OLED نسل ۸.۵ (با ابعاد ۲۵۰۰×۲۲۰۰ میلی‌متر) راه اندازی می کند که در پاجو و گوآنژوی چین واقع شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی