ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

IMDb TV
نرم افزار و اپلیکیشن

سرویس استریم رایگان فیلم و سریال IMDb TV به موبایل‌ها آمد

سرویس استریم رایگان IMDb TV که اواخر سال گذشته توسط IMDb راه اندازی شد، از امروز به موبایل ها نیز می آید. محتوای ویدیویی این سایت تا قبل از انتشار IMDb TV شامل تریلر فیلم ها، مصاحبه با بازیگران ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

سرویس استریم رایگان IMDb TV که اواخر سال گذشته توسط IMDb راه اندازی شد، از امروز به موبایل ها نیز می آید.

محتوای ویدیویی این سایت تا قبل از انتشار IMDb TV شامل تریلر فیلم ها، مصاحبه با بازیگران و سلبریتی ها و سریال های کوتاه می شد. با این حال در این سایت امکان استریم رایگان ویدیوهای طولانی بدون نیاز به اشتراک وجود نداشت و همین امر کاربران را به سمت رقبایی نظیر Movies on Us والمارت، Tubi یا Roku Channel می کشاند.

IMDb TV هم که با هدف جلب توجه این دسته از مخاطبان راه اندازی شد، ابتدا مجموعه ای از شوهای تلویزیونی نظیر فرینج، هیروز و فیلم های فاکس کچر، مومنتو، مانستر، ران لولا ران و غیره را ارائه کرد. کاربران با به‌روزرسانی نسخه های اندروید و iOS اپلیکیشن IMDb علاوه بر دسترسی به کتابخانه ای غنی و روبه رشد، قادر به استریم فیلم ها و سریال ها هم خواهند بود.

IMDb TV

IMDb در ماه های گذشته هم قراردادهای جدیدی را با وارنر، سونی پیکچرز و MGM امضا کرد که فیلم های لالا لند، جری مگوایر، پرکتیکال مجیک، کینگز تیل، زو کیپر و کپیتان فنتستیک را برای کاربران به ارمغان آورد. استودیوهای پارامونت و Lionsgate هم فیلم های سیلور لاینینگ، ایج او ادلین ، هارت او سی و چندین مورد دیگر را به اپ اضافه کردند.

IMDb که تحت نظر آمازون قرار دارد، تا کنون به تعداد کاربران IMDb TV اشاره نکرده اما سرویس مذکور از یکپارچگی با Fire TV سود زیادی برده است. پیش از این Marc Whitten، معاون ارشد Fire TV از افزایش ۳۰۰ درصدی مشتریان اپ های رایگان این سرویس خبر داده بود و انتظار می رود که IMDb TV هم به ادامه این روند رو به رشد کمک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی