ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ۳۰
تکنولوژی

تصویر تبلیغاتی منتسب به میت 30 پرو از دوربین چهارگانه خبر می دهد

تصویر تبلیغاتی جدید هواوی میت 30 پرو نشان می دهد این گوشی به جای دوربین سه گانه، دوربین چهارگانه خواهد داشت. حدود دو هفته پیش خبری منتشر کردیم که خبر از دوربین سه گانه در ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

تصویر تبلیغاتی جدید هواوی میت 30 پرو نشان می دهد این گوشی به جای دوربین سه گانه، دوربین چهارگانه خواهد داشت.

حدود دو هفته پیش خبری منتشر کردیم که خبر از دوربین سه گانه در هواوی میت 30 پرو می داد. با توجه به پیکربندی دایره ای دوربین در این گوشی، این شمایل منطقی به نظر می رسید و در رندرها سه دوربین را در کنار یک فلش دیدیم.

حال در تصویر تبلیغاتی جدیدی که از پرچمدار جدید هواوی منتشر شده، فلش به کنار دوربین منتقل شده و کنار آن یک سنسور نامشخص قرار گرفته است. هواوی پی 30 سنسورهای فوق عریض، عریض و تله داشت؛ بنابراین احتمالاً حسگر مدنظر، سنسور سه بعدی (مشابه سنسور زمان پرواز) است.

هواوی میت 30 پرو احتمالاً دو سنسور بزرگ 40 مگاپیکسلی خواهد داشت که یکی مربوط به دوربین اصلی و دیگری مربوط به دوربین فوق عریض خواهد بود. دوربین سوم 8 مگاپیکسلی بوده و زوم 5 برابری را به ارمغان می آورد.

گفته می شود پرچمدار جدید هواوی از قابلیت شارژ سریع 40 واتی سیم دار و شارژ سریع 27 واتی بیسیم برخوردار است. حدود دو روز پیش اسنادی از سایت FCC منتشر شد که خبر از شارژر 30 واتی وایرلس در این محصول می داد که با رقم 27 وات تفاوت چندانی ندارد. اگر این خبر صحت داشته باشد سریع ترین شارژر بیسیم را شاهد خواهیم بود.

حساسیت سنسور دوربین میت 30 پرو نیز به کمک فناوری پیکسل بینینگ (Pixel Binning) بیشتر شده است. این گوشی احتمالاً از چیپست Kirin 990 برخوردار خواهد بود. هواوی می خواهد از این چیپست در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) رونمایی کند. اما هنوز تاریخ رونمایی از گوشی مشخص نشده است.

گوگل و اپل به دلیل استفاده از دوربین مربعی و ظاهر زمخت آن مورد تمسخر کاربران قرار گرفته اند. حال باید دید کاربران چه واکنشی به پیکربندی دایره ای هواوی میت 30 پرو نشان خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M.Gh
    M.Gh | ۶ شهریور ۱۳۹۸

    خداوکیلی این چه دوربینیه که این گوشی دارتش..خیلی زشته

مطالب پیشنهادی