ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 20 پلاس 5G
تکنولوژی

گلکسی نوت 10 پلاس یا آیفون XS Max؛ کدام در برابر سقوط مقاوم‌تر است؟ [تماشا کنید]

گلکسی نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو) تماماً توسط گوریلا گلس 6 محافظت می شود. این یعنی جدیدترین پرچمدار سامسونگ باید مقاومت بالایی در برابر سقوط از ارتفاع داشته باشد. ولی آیا در عمل هم همین ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

گلکسی نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو) تماماً توسط گوریلا گلس 6 محافظت می شود. این یعنی جدیدترین پرچمدار سامسونگ باید مقاومت بالایی در برابر سقوط از ارتفاع داشته باشد. ولی آیا در عمل هم همین گونه است؟ در ادامه تست سقوط گلکسی نوت 10 پلاس را مشاهده می کنید.

در ویدیوی زیر مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس در برابر آیفون XS Max بعد از سقوط های متعدد مقایسه می شود. پرچمدار اپل نیز همانند جدیدترین فبلت سامسونگ از شیشه مقاوم در پنل پشتی و جلویی بهره می برد. ویدیو را ببینید تا در ادامه توضیحاتی ارائه دهیم:

این تست قبلاً برای گلکسی اس 10 پلاس و آیفون XS Max انجام شده بود که ویدیوی آنرا می توانید در این لینک مشاهده کنید. در آن مقایسه حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 پلاس از کار افتاد و در سقوط های بعدی در مقابل سنسور اثر انگشت آیفون XS Max کم آورد.

در مقایسه با گلکسی اس 10 پلاس، حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 10 پلاس همچنان بعد از چندین مرتبه سقوط از کار نیفتاد؛ بنابراین نوت 10 پلاس در این زمینه نسبت به گلکسی اس 10 پلاس پیشرفت داشته است. البته گلکسی اس 10 پلاس فقط در پنل جلویی از محافظ گوریلا گلس 6 بهره می برد که در این زمینه هم شاهد برتری جدیدترین پرچمدار سامسونگ هستیم.

پنل پشتی گلکسی نوت 10 پلاس در سقوط ها بیشتر از آیفون XS Max ترک برداشت ولی به دلیل تقسیم وزن مناسب پنل جلویی آن کمتر آسیب دید. همین مسئله باعث شد تا پنل جلویی و نمایشگر این گوشی نسبت به آیفون کمتر آسیب ببیند و عملکرد خود را حفظ کند. گلکسی نوت 10 پلاس برنده کلی سقوط های پیاپی از دستگاه لقب گرفت.

البته فراموش نکنید که گلکسی نوت 10 پلاس از محافظ صفحه کارخانه برخوردار است و همین عامل هم مقاومت آن را نسبت به پرچمدار آیفون بیشتر کرده. با این حال به دلیل قیمت 1100 دلاری استفاده از کیس مناسب حتماً توصیه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mehdi soori
    mehdi soori | ۶ شهریور ۱۳۹۸

    وای خدا?،چرا آخه؟؟اینا ایران باشن از این غلطا نمیکنن!!!

مطالب پیشنهادی