ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حسن عمیدی مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران شد

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران طی حکمی «حسن عمیدی» را به سمت مدیر روابط عمومی منصوب کرد. در حکم انتصاب حسن عمیدی  آمده است: «نظر به‌ شایستگی و تجارب مثبتی که ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران طی حکمی «حسن عمیدی» را به سمت مدیر روابط عمومی منصوب کرد.

در حکم انتصاب حسن عمیدی  آمده است: «نظر به‌ شایستگی و تجارب مثبتی که داشته‌اید به‌موجب این ابلاغ به مدت دو سال به سمت مدیر روابط عمومی منصوب می‌شوید. امید است در جهت تحقق اصول و ضوابط حاکم بر سازمان با درایت لازم و صحت عمل، در راستای اصل پاسخگویی برابر چارچوب شرح وظایف محوله، جدیدت و تلاش وافری ایفا نمایید.»

حسن عمیدی به عنوان یکی از مدیران روابط عمومی برتر کشور در حوزه‌های فرهنگی شناخته می‌شود و تا خرداد ماه امسال نیز در بنیاد رودکی در سمت معاون برنامه‌ریزی و توسعه فعالیت‌های هنری بنیاد فعالیت می‌کرد و پیش از آن به عنوان مدیر روابط عمومی نیز در همین مجموعه فعالیت داشت.

عمیدی از دیرباز در سازمان‌ها و جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی بسیاری نقش موثری ایفا کرده و جایزه ویژه نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور را در سطح ملی در رشته مدیر برگزیده روابط عمومی در حوزه هنر و فرهنگ دریافت کرده است.

عمیدی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی دارد و مدرس دانشگاه در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر است. او مدیر گروه رشته های روابط عمومی و امور فرهنگی این مرکز علمی را نیز بر عهده دارد. مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، مدیر اجرایی و روابط عمومی تالار وحدت، مدیر روابط عمومی دو دوره جشنواره موسیقی فجر، مدیر روابط عمومی سه دوره جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، معاون کمیته ربع قرن نمایشگاه کتاب تهران، مشاور رسانه ای بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مشاور رسانه ای مجموعه انقلاب اسلامی، مدیر تالار فردوسی از جمله سابقه‌های فعالیت وی به شمار می‌روند.

«امیر ناظمی» رییس سازمان فناوری اطلاعات بارها به اهمیت علوم انسانی تاکید داشته و در مصاحبه‌های خود تصریح کرده که علوم انسانی در کنار مباحث فناورانه می‌تواند کشور را به تعالی برساند. این موضوع در یادداشت‌های ناظمی نیز مشهود بوده و حال به نظر می‌رسد با توجه به فعالیت‌های فرهنگی بسیار عمیدی می‌توان نسبت به فعالیت‌های حیطه علوم انسانی و فرهنگ و هنر وزارت ارتباطات بیشتر امیدوار بود.

گفتنی است حسن عمیدی پیش از این به عنوان مشاور رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران فعالیت داشت و از امروز رسما کار خود را به عنوان مدیر روابط عمومی این سازمان آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی