ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی: دیجی‌کالا در نمایشگاه صنایع دستی به دنبال چیست؟

نمایشگاه ملی صنایع دستی این روزها در تهران در حال برگزاری است و دیجی‌کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران در آن حضور پیدا کرده. در گزارشی ویدیویی به سراغ این فروشگاه رفته‌ایم تا ببینیم ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۳:۲۲

نمایشگاه ملی صنایع دستی این روزها در تهران در حال برگزاری است و دیجی‌کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران در آن حضور پیدا کرده. در گزارشی ویدیویی به سراغ این فروشگاه رفته‌ایم تا ببینیم دیجی‌کالا چه برنامه‌هایی برای فروشندگان قشر سنتی مخصوصاً در حوزه صنایع دستی دارد.

در این گزارش ویدیوی نگاهی داریم به فرآیند اضافه شدن افراد حقیقی و حقوقی به جمع فروشندگان و همچنین کارگاه‌هایی که دیجیکالا در این زمینه در نمایشگاه، برای صنعت‌گران برگزار می‌کند. از سوی دیگر «امیرحسن موسوی»، مدیر روابط عمومی دیجیکالا از دلایل حضور این فروشگاه در چنین نمایشگاهی می‌گوید و البته به این سوال مهم پاسخ می‌دهد که آیا دیجی‌کالا برای فروشندگان یک فرصت است یا تهدید؟

در حاشیه این نمایشگاه، همچنین به سراغ چند فروشنده‌ صنایع دستی که در ماه‌های اخیر در پلتفرم مارکت پلیس فعال بوده‌اند رفته‌ایم تا ببینیم فروش آنها با حضور در دیجیکالا چه تغییری داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • جانی سینز علیه حسن دزده
    جانی سینز علیه حسن دزده | ۷ شهریور ۱۳۹۸

    پول

  • Abbas_Amoohashemi
    Abbas_Amoohashemi | ۷ شهریور ۱۳۹۸

    دیجیکالا داره تبدیل میشه به چیزی شبیه "کافه بازار" و این برای مصرف کننده نهایی خوب نیست!
    همین الان هم خیلی زشت که یه محصولی رو انتخاب میکنی و ده روز بعد به دست میرسه! اگر برای تامین و موجود شدن یه کالا در انبار دیجیکالا، خریدار این همه منتظر بمونه ، اون کالا رو از بیرون تهیه کنه که عاقلانه تر هستش.

مطالب پیشنهادی