ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاش شدن دو تصویر واقعی جدید منتسب به پیکسل 4

دو تصویر جدید از گوشی پیکسل 4 منتشر شده که جزییات تازه ای از پنل جلویی و پشتی این پرچمدار فاش می کند. عکس های فوق ابتدا در تلگرام دست به دست شدند و پس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

دو تصویر جدید از گوشی پیکسل 4 منتشر شده که جزییات تازه ای از پنل جلویی و پشتی این پرچمدار فاش می کند.

عکس های فوق ابتدا در تلگرام دست به دست شدند و پس از مدتی توسط یکی از کاربران سایت XDA روی توییتر قرار گرفتند. تفاوت این دو عکس با تصاویر قبلی در این است که می توانیم واضح تر پنل جلویی و پشتی پرچمدار گوگل را ببینیم.

یکی از نکات جالب توجه در تصویر اول حاشیه باریک نمایشگر 5.7 اینچی در قسمت پایینی صفحه نمایش است. این حاشیه باریک را در قسمت بالایی نمی بینیم که با توجه به تعداد سنسورها طبیعی به نظر می رسد. در این قسمت خروجی باریک اسپیکر وجود دارد که در مقایسه با پیکسل 3 عریض تر شده.

سمت چپ اسپیکر، سنسور نور محیطی یا سنسور مجاورت (Proximity) تعبیه شده. یک دوربین سلفی نیز کنار آنها جا خوش کرده است. البته با وجود واضح بودن تصویر نمی توان نوع لنز (معمولی یا تله فوتو) را تشخیص داد.

همچنین امکان شناسایی چیپ رادار سولی در طرف راست و دوربین تشخیص چهره در طرف چپ وجود ندارد. اخطار دهنده سنسور فیس آنلاک، دوربین IR دوم و flood illuminator از دیگر اجزایی هستند که به شکل واضح دیده نمی شوند.

با نگاه به نمایشگر گوشی و وجود نوار بار جسچرها و گزینه های اسیستنت، به سیستم عامل اندروید 10 در این گوشی پی می بریم. بکگراند مشکی رنگ است و اشکال هندسی در آن به چشم می خورند؛ به همین دلیل احتمالاً بکگراند زنده است. دو نوتیفیکیشن نیز روی صفحه باز شده اند که برای Pixel Setup و پلی استور هستند. عبارت Sprint در گوشه سمت چپ نمایشگر متصل بودن گوشی به این اپراتور را نشان می دهد.

در تصویر دوم پنل پشتی گوشی را می بینیم که دوربین چهارگانه و قطعه محافظ روی آن خودنمایی می کند. احتمالاً در پیکربندی مربعی دوربین سنسور 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار با تشخیص فاز و همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی تله فوتو تعبیه شده.

یک فلش تقریباً بزرگ نیز کنار دوربین ها قرار گرفته. نهایتاً در تصویر دوم براق بودن پنل پشتی و خمیدگی شیشه در آن به چشم می خورد. از این زاویه می توان به دکمه پاور و ولوم نیز پی برد.

به احتمال زیاد از پیکسل 4 و پیکسل 4 XL اکتبر (مهر ماه) و همزمان با چهارمین سالگرد همایش Made by Google رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۶ شهریور ۱۳۹۸

    چه طرز طراحی گوشیه . خیلی بیریختن

مطالب پیشنهادی