ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

عرضه سه محصول جدید و توقف تولید یکی از محصولات ایران خودرو تا پایان سال

وزیر صنعت، معدن و تجارت گروه صنعتی ایران خودرو را مکلف به تولید و عرضه سه محصول جدید تا پایان سال جاری کرد. رحمانی در این باره اعلام کرد: مردم از عملکرد خودروسازان ناراضی هستند ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۲

وزیر صنعت، معدن و تجارت گروه صنعتی ایران خودرو را مکلف به تولید و عرضه سه محصول جدید تا پایان سال جاری کرد. رحمانی در این باره اعلام کرد: مردم از عملکرد خودروسازان ناراضی هستند باید از همین امروز مسیر جدید را آغاز کنید و با برنامه زمانبندی نسبت به انجام تعهدات اقدام کنید. تا قبل از پایان سال تعهدات معوق به روز خواهد شد. همچنین اموال و املاک غیر تولیدی باید هر چه سریع تر واگذار شود.
وی در ادامه اعلام کرد: خودرو سازان موظف هستند با استفاده از ایده‌های نو و استارتاپ‌ها در صنعت خودرو تحول ایجاد کنید. حفظ تولید با توجه به ارتباط با حفظ اشتغال کشور کاری جهادی است.دکتر رحمانی با بیان این که با تمام توان در زمینه های مختلف از صنعت خودرو کشور حمایت خواهیم کرد بر اهمیت نیروی انسانی متخصص تاکید کرد و گفت: نیروهای متخصص در رده های مختلف در ایران خودرو حضور دارد که عملکرد آنان به ویژه در تکمیل خودروهای ناقص قابل تقدیر است.
وی در ادامه ضمن تقبیح فساد در سیستم گفت: اگر قرار بر وجود کار ناسلامت باشد شخصا با آن مقابله و برخورد می کنم. تولید مقدس و بسیار ارزشمند است ولی اگر کسی در جایی سوءاستفاده می کند باید جلوی آن گرفته شود.
امیدواریم وعده های وزیر محترم صنعت و مدیرعامل جدید ایران خودرو مشمول مرور زمان نشده و تا پایان سال ضمن تحویل کامل معوقات، حداقل شاهد یک محصول جدید، پژو ۳۰۱، در بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی