ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرغ گیاهی محصول جدید شرکت KFC
تکنولوژی

مرغ سوخاری گیاهی KFC پنج ساعت بعد از عرضه در تمام شعبات آن تمام شد

در ایران هنوز سر سوسیس و کالباس‌های گیاهی و حیوانی بحث و جدل وجود دارد. عده‌ای به شدت به مصرف محصولات گیاهی علاقه نشان داده‌اند و از طرفی دیگر بسیاری از مردم از مصرف سوسیس‌های ...

رسول خردمندی
نوشته شده توسط رسول خردمندی | ۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

در ایران هنوز سر سوسیس و کالباس‌های گیاهی و حیوانی بحث و جدل وجود دارد. عده‌ای به شدت به مصرف محصولات گیاهی علاقه نشان داده‌اند و از طرفی دیگر بسیاری از مردم از مصرف سوسیس‌های گیاهی متنفر هستند. در این میان، شرکت مطرح و معتبر KFC که نامش در سرتاسر دنیا شناخته شده است، از محصولی جدید تحت عنوان مرغ گیاهی رونمایی می‌کند. بله، درست خواندید! مرغی که گوشت آن متفاوت با چیزی است که تا به امروز چشیده‌اید.

خبر این محصول جدید مثل بمب در آتلانتا پخش شده، به گونه‌ای که در روز بیست و هفتم ماه آگوست ظرف مدت کمتر از پنج ساعت تمام محصولات KFC در سطح رستوران‌ها به اتمام می‌رسد. کارشناسان مستقر در شرکت نیز چنین انتظاری نداشتند.

مرغ گیاهی، محصول جدید شرکت KFC

KFC قصد دارد که واکنش‌های مثبت و منفی درباره مرغ گیاهی را هر چه زودتر دریافت کند. با این حال مردم هنوز گزارش خاصی در این بازه زمانی کوتاه از این بابت نداشته‌اند. عده‌ای نیز ترجیح می‌دهند همان مرغ سوخاری‌های معمولی KFC را نوش جان کنند. با این اوصاف شرکت با تدابیر متنوع و حرفه‌ای خود پیرامون تبلیغ محصول جدیدشان باعث شده تا هر فردی در ایالات متحده و شهر آتلانتا وسوسه شود تا حداقل یک بار طعم و مزه‌ گوشت این مرغ مبتنی بر گیاه را بچشد.

KFC به نوعی توانسته برای تغییر رژیم غذایی مردم به سمت و سوی سالم‌تر پیش قدم باشد. اگر رضایت‌مندی مشتری‌ها در سطح قابل قبولی از لحاظ کیفی و کمی باشد، می‌توان روی محصولات این شرکت و سایر رقبا حساب ویژه‌ای باز کرد. شاید هم به زودی فرمول این نوع محصولات در سایر کشورها نیز به کار گرفته شود. هر چه باشد، اینکه بدانیم یک محصول غذایی مثل مرغ گیاهی دیگر مثل سایر محصولات فست فودی مضر نیست و سلامتی‌مان را تهدید نمی‌کند باعث می‌شود تا از مصرف خوراکی‌های متنوع، عذاب وجدان نداشته باشیم! شما چطور فکر می‌کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سعید
    سعید | ۸ شهریور ۱۳۹۸

    دمش گرم با این روند رو به رشد جمعیت اگر انسان هیمنطوری دست به کشتار حیوانات بزرنه واقعا برای تمام محیط زیست ما خطرناکه مرغ بیچاره کلا 40 روز زنده هست بعدا کله اش میکنن مرغی که میتونه تا ده سال عمر کنه!

  • Mohammad Ali Mojarrad
    Mohammad Ali Mojarrad | ۸ شهریور ۱۳۹۸

    ترا ریختگی لزوما به معنای بد یا خوب بودن نیست. قطعا در آینده نتیجه دستکاری ژنتیکی و خوب و بد بودن اون مشخص میشه.

  • abbasalim
    abbasalim | ۷ شهریور ۱۳۹۸

    روغن پالم و ذرت و سویا تراریخته از مرغ سالمتره؟

    • رسول خردمندی
      رسول خردمندی | ۸ شهریور ۱۳۹۸

      برای پاسخ قاطعانه به اینکه محصولات تراریخته خوبن یا بد نیاز به زمان بیشتری داریم.

مطالب پیشنهادی