ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی تی وی ۷۰
تکنولوژی

ردمی اولین تلویزیون هوشمند خود را معرفی کرد

ردمی که از زیربرندهای شیائومی محسوب می شود ظاهرا تصمیم گرفته که وان پلاس و آنر را در بخش تلویزیون های هوشمند به چالش بکشد. لو ویبینگ مدیرعامل ردمی صبح امروز از اولین تلویزیون این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۵

ردمی که از زیربرندهای شیائومی محسوب می شود ظاهرا تصمیم گرفته که وان پلاس و آنر را در بخش تلویزیون های هوشمند به چالش بکشد. لو ویبینگ مدیرعامل ردمی صبح امروز از اولین تلویزیون این برند به همراه ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو در جریان رویدادی در پکن رونمایی کرد.

تلویزیون هوشمند ردمی که ردمی تی وی ۷۰ نام دارد در اصل یک تلویزیون ۷۰ اینچی با رزلوشن 4K است که از نسل ششم چیپست Amlogic با ۱۴ تکنولوژی بهبوددهنده تصویر بهره می برد و دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می کنند. برای اتصال به اینترنت نیز ردمی پشتیبانی از وای فای دو بانده 2.5G/5G را برای این محصول تدارک دیده است.

اولین تلویزیون برند ردمی از ارتباط بیسیم با لپ تاپ ها یا تلویزیون های سری می پشتیبانی می کند و یک کنترل ریموت پیشرفته با قابلیت دریافت فرامین صوتی برای آن در نظر گرفته شده است.

تلویزیون هوشمند ردمی

این تلویزیون با وجود آنکه از HDR پشتیبانی نمی کند (صرفا توانایی دیکُد کردن HDR در سطح چیپست را دارد) کلیه قابلیت های معمول تلویزیون های هوشمند را دارد و مانند تلویزیونهای هوشمند شرکت مادر خود از سیستم عامل مبتنی بر هوش مصنوعی PatchWall پشتیبانی می کند و دستیار هوشمند شیائومی به نام XiaoAI را در خود دارد که با کمک ریموت کنترل هوشمند دستگاه فراخوانی می شود.

دستیار دیجیتالی XiaoAI قادر است کنترل دستگاه های هوشمند سازگار با سیستم های می را در دست بگیرد و به دنبال برنامه های تلویزیونی دلخواه کاربر بگردد. این سیستم همچنین قابلیت دسترسی به نوتیفیکیشن ها و آپدیتهای استتوس دستگاه های متصل به خود را دارد.

شیائومی در نیمه نخست ۲۰۱۹ بالغ بر ۵.۴ میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند فروخت

امکان پیش سفارش ردمی تی وی ۷۰ از همین امروز با قیمت ۵۳۰ دلار در چین فراهم است و شرکت سازنده هنوز حرفی در مورد عرضه این محصول به سایر نقاط دنیا از جمله آمریکا به میان نیاورده است.

همانطور که اشاره شد ردمی تی وی ۷۰ اولین تلویزیون هوشمند برند ردمی است که توسط شیائومی اداره می شود. با این حال اما خود شیائومی تاکنون میلیون ها دستگاه تلویزیون را به بازار عرضه کرده. این شرکت در نیمه نخست امسال توانست ۵.۴ میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند را به فروش برساند و در زمره ۵ برند اصلی تلویزیون دنیا قرار بگیرد و عنوان برند شماره یک در چین را کسب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی