ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل رویداد ۱۹ شهریور را تأیید کرد؛ احتمال رونمایی از آیفون ۱۱ و اپل واچ جدید

اپل برای همایش سالانه خود در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) به رسانه ها دعوتنامه فرستاد. به احتمال زیاد این شرکت در همین تاریخ از آیفون 11 و اپل واچ جدید رونمایی خواهد کرد. این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

اپل برای همایش سالانه خود در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) به رسانه ها دعوتنامه فرستاد. به احتمال زیاد این شرکت در همین تاریخ از آیفون 11 و اپل واچ جدید رونمایی خواهد کرد. این رویداد در مرکز اپل پارک (Apple Park) در کوپرتینو، کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

در دعوتنامه اپل لوگوی رنگین کمانی را می بینیم که زیر آن عبارت «By Innovation Only» حک شده است. در این دعوتنامه به طور مستقیم هیچ اشاره ای به رونمایی از آیفون 11 نشده ولی شایعات حاکی از آنند که سه مدل آیفون جدید معرفی خواهد شد که جانشین آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS Max می شوند. دو مدل از آیفون ها برای اولین بار دوربین سه گانه خواهند داشت. گفته می شود جانشین آیفون XS نمایشگر 6.1 اینچی دارد.

تصویر دعوتنامه اپل هم در نوع خود جالب است. این کمپانی معمولاً نکاتی را در تصاویر پنهان می کند. لوگوی رنگین کمانی اپل برای دعوتنامه امسال انتخاب شده و با نگاه به آن می توان حدس هایی زد. ممکن است اشاره اپل به کارگیری این لوگو در پنل پشتی آیفون 11 باشد. یا اینکه به رنگ های نسل بعد آیفون XR اشاره می کند. شاید هم هیچ معنایی در پس آن نباشد.

شایعه شده آیفون 11 از شارژ بیسیم دوطرفه پشتیبانی خواهد کرد و کاربر می تواند از طریق آن ایرپاد را با قاب جدید وایرلس این گجت شارژ کند. باتری بهینه تر شده و امنیت فیس آیدی بیشتر شده است. احتمال دارد از آخرین ورژن سیستم عامل iOS و دیگر سیستم عامل های این شامل MacOS کاتالینا، tvOS و WatchOS نیز رونمایی شود.

احتمال دارد علاوه بر رونمایی از آیفون های جدید محصولات دیگری هم از این کمپانی معرفی شوند. سال گذشته کمپانی کوپرتینویی از اپل واچ سری 4 و آپدیت نرم افزاری هوم پاد (HomePod) رونمایی کرد. احتمال دارد در همین رویداد شاهد رونمایی از مدل های سرامیکی و تیتانیومی اپل واچ هم باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی