ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در سکوت خبری گلکسی هوم مینی را معرفی کرد

سامسونگ در سکوت خبری یک اسپیکر هوشمند جدید به نام گلکسی هوم مینی (Home Mini) را معرفی کرد. این شرکت از دارندگان گوشی گلکسی در کره جنوبی درخواست کرده تا در آزمایش بتای این محصول ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۱

سامسونگ در سکوت خبری یک اسپیکر هوشمند جدید به نام گلکسی هوم مینی (Home Mini) را معرفی کرد. این شرکت از دارندگان گوشی گلکسی در کره جنوبی درخواست کرده تا در آزمایش بتای این محصول ثبت نام کنند.

کره ای ها می توانند از حالا تا تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریور) از طریق وب سایت رسمی سامسونگ در برنامه تست بتای گلکسی هوم مینی شرکت کنند. بعد از ثبت نام و تأیید توسط سامسونگ دستگاه پیش از عرضه عمومی به ثبت نام کنندگان ارسال می شود و بعد از انجام آزمایشات و دریافت بازخورد اواخر سال جاری میلادی به شکل عمومی عرضه خواهد شد.

طراحی ظاهری گلکسی هوم مینی در نوع خود جالب بوده و شباهت زیادی به گوگل هوم و آمازون اکو دات دارد. به نظر می رسد قسمت اعظم این اسپیکر هوشمند از پارچه نرم تشکیل شده باشد.

سامسونگ می گوید گلکسی هوم مینی می تواند طیف گسترده ای از لوازم منزل را کنترل کرده و با پلتفرم SmartThings هماهنگ می شود. سیستم صوتی این اسپیکر هوشمند با مهندسی AKG طراحی شده تا خیال کاربر از بابت کیفیت صدا راحت شود.

لازم به ذکر است که گلکسی هوم که کمی بزرگتر از گلکسی هوم مینی است برنامه بتا ندارد. این برنامه نیز فعلاً فقط در کره جنوبی برقرار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی