ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی کیو ۷۰
موبایل

میان رده ال جی کیو ۷۰ با دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

صبح امروز ال جی تازه ترین عضو از خانه تلفن های هوشمند سری کیو خود را در کره جنوبی معرفی کرد. این گوشی که ال جی کیو  ۷۰ (LG Q70) نام دارد همانطور که از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

صبح امروز ال جی تازه ترین عضو از خانه تلفن های هوشمند سری کیو خود را در کره جنوبی معرفی کرد. این گوشی که ال جی کیو  ۷۰ (LG Q70) نام دارد همانطور که از نامش پیداست جایگزینی برای ال جی کیو ۶۰ محسوب می شود که در جریان کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی شد.

ال جی کیو ۷۰ به یک نمایشگر حفره دار فول اچ دی پلاس (رزلوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی) ۶.۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مجهز شده است. در داخل بدنه این موبایل یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۷۵ خودنمایی می کند که پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۲ آن را همراهی میکند.

ال جی کیو ۷۰ به چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که با کمک درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی تعبیه شده در بدنه قابلیت ارتقاء تا دو ترابایت را دارد.

در بخش تصویربرداری هم باید بگوییم که ال جی یک دوربین سه گانه اصلی را در بخش پشتی این گوشی کار گذاشه است که شامل حسگر اصلی ۳۲ مگاپیکسلی، یک حسگر الترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و در نهایت لنز ۵ مگاپیکسلی عمق سنج می شود. در بخش جلویی این گوشی همانطور که در بالا اشاره کردیم حفره کوچک روی نمایشگر خودنمایی می کند که یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

ال جی کیو ۷۰

تازه ترین تلفن هوشمند میان رده ال جی از استانداردهای Hi-Fi Quad DAC و MIL-STD-810G پشتیبانی می کند که آن را در برابر ضربه، لرزش، افزایش یا کاهش قابل توجه دما، شوک گرمایی و رطوبت مقاوم می کند..

این گوشی همچنین از تکنولوژی صوتی DTS: X 3D 3D Cinema Sound  پشتیبانی می کند و یک دکمه فیزیکی اختصاصی برای فراخوانی دستیار دیجیتالی گوگل روی بدنه اش دارد. تامین امنیت ال جی کیو ۷۰ نیز به حسگر اثرانگشت آن محول شده که در بخش پشتی بدنه کار گذاشته شده است.

امکانات ارتباطی ال جی کیو ۷۰ هم به Dual 4G VoLTE، WiFi 802.11ac، بلوتوث 5.0 LE، جی پی اس، NFC و USB Type-C خلاصه می شوند. میان رده جدید ال جی همچنین همراه با اندروید ۹ پای از جعبه خارج می شود و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین انرژی مورد نیازش را بر عهده دارد که از تکنولوژی کوییک شارژ ۳.۰ کوالکام پشتیبان می کند.

علاقمندان میتوانند این گوشی را در رنگ مشکی آینه ای با قیمت ۴۵۳ دلار از اواسط شهریورماه خریداری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی