ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی برترین بازی‌های آفلاین موبایل [تماشا کنید]

علاقه‌مندان به تجربه بازی‌‌ّهای موبایلی این روزها با محدودیتی بزرگ مواجهند. بیشتر بازیسازان برای درآمدزایی از طریق ویدیوهای تبلیغاتی شما را مجبور می‌کنند تا برای تجربه بازی‌هایشان حتما به اینترنت متصل باشید. این محدودیت بزرگ ...

ویجیاتو
نوشته شده توسط ویجیاتو | ۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

علاقه‌مندان به تجربه بازی‌‌ّهای موبایلی این روزها با محدودیتی بزرگ مواجهند. بیشتر بازیسازان برای درآمدزایی از طریق ویدیوهای تبلیغاتی شما را مجبور می‌کنند تا برای تجربه بازی‌هایشان حتما به اینترنت متصل باشید. این محدودیت بزرگ موجب می‌شود تا نتوانید در هر شرایطی بازی کنید و مخصوصا اگر دسترسی به وای‌فای ندارید، قید بازی کردن با اینترنت موبایل را بخاطر داغ کردن گوشی و سریع‌تر تمام شدن باطری بزنید.

خوشبختانه هنوز بازیسازانی وجود دارند که با این مسئله دوستانه‌تر برخورد می‌کنند. بازی‌های متنوعی وجود دارند که برای تجربه نیازی به اینترنت ندارند و شما را به دردسر نمی‌اندازند. در این ویدیو تصمیم گرفتیم تا به شما برترین بازی‌های آفلاین موبایلی را معرفی کنیم. پس با ویجیاتو همراه باشید و در بخش نظرات به ما درخصوص انتخاب‌هایمان و حتی موضوع مورد نظرتان برای ویدیوهای بعدی بگویید.

در ویجیاتو بخوانید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamed Sahraei
    Hamed Sahraei | ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

    من همیشه با ویدئو دیدن مشکل داشتم. کاش حداقل اسم بازی هایی که تو ویدئو معرفی میشن رو می نوشتین

مطالب پیشنهادی