ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات جدید از تاریخ آغاز پیش فروش و عرضه آیفون‌های 2019 می‌گویند

اپل گوشی‌های آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس را روز 19 شهریور (10 سپتامبر) در یک رویداد رسمی معرفی خواهد کرد و به لطف منابع مختلف مشخصات کامل آن‌ها تا به حال مشخص ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

اپل گوشی‌های آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس را روز 19 شهریور (10 سپتامبر) در یک رویداد رسمی معرفی خواهد کرد و به لطف منابع مختلف مشخصات کامل آن‌ها تا به حال مشخص شده است. در این اطلاعات صحبتی از تاریخ عرضه این گوشی‌ها له میان نیامده اما حالا بر اساس اخباری که از یک اپراتور بزرگ آمریکا به گوش می‌رسد پیش فروش آیفون 11 و دو مدل دیگر آن از تاریخ 22 شهریور (13 سپتامبر) آغاز خواهد شد.

این یعنی اپل سه روز پس از معرفی رسمی آیفون‌های 2019، پیش فروش آن‌ها را آغاز می‌کند که با توجه به رویه این شرکت در سال‌های پیشین چنین برنامه‌ای قابل پیش‌بینی بوده است.

پیش فروش آیفون 11

بر اساس ادعای منبع مذکور، اپل فروش این گوشی‌ها را در تاریخ 29 شهریور (20 سپتامبر) آغاز خواهد کرد. با این حساب در حالی که صحت این ادعاها هنوز قابل تأیید نیست اما با توجه به روند سال‌های پیشین اپل در معرفی، پیش فروش و عرضه آیفون به نظر می‌رسد می‌توان این تاریخ‌ها را به برنامه واقعی این شرکت نزدیک دانست.

نکته مهم این است که هر سه مدل آیفون 11 همزمان با هم عرضه خواهند شد در حالی که دو سال گذشته اینطور نبوده است. در سال 2018 آیفون XS و آیفون XS مکس با برنامه‌ریزی همیشگی اپل معرفی و عرضه شدند در حالی که آیفون XR در ماه اکتبر به بازار عرضه شد. پیش از آن هم آیفون 8 و 8 پلاس درست در همان زمانی که انتظار می‌رفت عرضه شدند اما آیفون X نوامبر به بازار آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی