ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قهرمان بوکس فیلیپین از ارز دیجیتال اختصاصی خود رونمایی کرد

«مانی پاکیائو» (Manny Pacquiao)، بوکسور و سلبریتی اهل فیلیپین از رمز ارز خود به نام «پک» (Pac) رونمایی کرد. به گزارش خبرگزاری South China Morning Post، پاکیائو رمز ارز اختصاصی خود را با پشتیبانی افراد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

«مانی پاکیائو» (Manny Pacquiao)، بوکسور و سلبریتی اهل فیلیپین از رمز ارز خود به نام «پک» (Pac) رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری South China Morning Post، پاکیائو رمز ارز اختصاصی خود را با پشتیبانی افراد قدرتمندی همچون «مایکل اوون»، ستاره سابق تیم لیورپول و تیم ملی انگلیس و «خالد بن زاید آل نهیان»، شیخ ابوظبی معرفی کرده است.

توکن «پک» به زودی به لیست توکن های صرافی بین المللی رمز ارز سنگاپور (GCOX) اضافه خواهد شد تا طرفداران و علاقه مندان به پاکیائو بتوانند با خرید آن از وی حمایت کنند. «جفری لین» (Jeffrey Lin) مؤسس صرافی مذکور می گوید هدف از ساخت این توکن صرفاً جذب سرمایه نبوده و آنها قصد دارند از آن یک اکوسیستم بسازند.

مانی پاکیائو 40 ساله ملقب به «پکمن»، هم اکنون عنوان قهرمانی مسابقات بوکس سبک وزن انجمن بوکس جهانی (World Boxing Association) را در اختیار دارد. او اولین بار در ژوئن 2016 به مجلس سنا فیلیپین راه پیدا کرد.

ورود سلبریتی ها و افراد مشهور به صنعت کریپتو اتفاق نادری است. سایت Cointelegraph گزارش کرده «جیسون درولو» (Jason Desrouleaux) خواننده مشهور آمریکایی هم به زودی از رمز ارز اختصاصی خود در پلتفرم GCOX رونمایی خواهد کرد.

ماهیت غیرمتمرکز و دیجیتالی رمز ارزها سبب عدم وابستگی آنها به پول های سنتی شده و افراد مشهور را تشویق کرده تا وارد این حوزه شوند. طرفداران هم می توانند روی شخصیت محبوبشان سرمایه گذاری کنند.

«Evan Ngow» مدیر ارتباطات صرافی بین المللی رمز ارز سنگاپور می گوید درولو آخرین خواننده ای نخواهد بود که از رمز ارز خود رونمایی می کند و در آینده موسیقیدانان و افراد مشهور دیگری به او اضافه خواهند شد. از جمله این افراد می توان به «کارولین وزنیاکی» (Caroline Wozniacki) تنیس باز اهل دانمارک اشاره کرد.

سلبریتی ها پتانسیل رمز ارزها را به خوبی درک کرده اند و می خواهند از طریق آنها امپراتوری کسب و کار خود را مستحکم تر بنا کنند. اما باید دید با توجه به نوسان ارزهای دیجیتال و همچنین ظهور رمز ارز اختصاصی فیسبوک یعنی «لیبرا»، این پیش بینی تا چه حد درست از آب در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا ماندگار
    پوریا ماندگار | ۱۱ شهریور ۱۳۹۸

    رمزارز نمونه خوبی از فارسی سازی کلماته که من حتی نام انگلیسی شو نمیدونم ، اینجوری فارسی سازی ها رو باید قبل اینکه در جامعه جا بیوفته انجام بدن نه که بعد ده سال بیان بگن رایانه مالشی

مطالب پیشنهادی