ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی
تکنولوژی

تبدیل سیم‌کارت‌های اعتباری به دائمی در اپراتور همراه اول محقق شد

مشترکین اعتباری همراه اول از این پس می‌توانند سیم‌کارت اعتباری خود را به سیم‌کارت دائمی تبدیل کرده و مانند دیگر مشترکین دائمی این اپراتور در پایان هر ماه  قادر به دریافت صورتحساب باشند و از سرویس ها ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۳

مشترکین اعتباری همراه اول از این پس می‌توانند سیم‌کارت اعتباری خود را به سیم‌کارت دائمی تبدیل کرده و مانند دیگر مشترکین دائمی این اپراتور در پایان هر ماه  قادر به دریافت صورتحساب باشند و از سرویس ها و مزایای سیم کارت های دائمی برخوردار شوند.

به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران و به گزارش دیجیاتو تمامی مالکان سیم کارت های اعتباری همراه اول می توانند بدون خرید سیم کارت جدید و تنها با در دست داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال به فروشگاه ها، مراکز تلفن ثابت و نمایندگی های این اپراتور مراجعه کرده و نسبت به تبدیل سیم کارت خود با هزینه یکصد هزار تومان که 36 هزار تومان آن بابت تضمین پرداخت است، اقدام کنند.

همراه اول تاکید کرده که مشتریان مذکور باید این هزینه را به عنوان اعتبار اصلی در حساب سیم‌کارت اعتباری خود داشته باشند و در صورتی که اعتبار موجود بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن به یک خط دائمی باشد، مبلغ مازاد در نخستین دوره صورتحساب به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت.

تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی

گفتنی است در صورت وجود هرگونه بسته مصرفی فعال با مدت زمان باقیمانده (در حالتی که حجم مصرفی هم به پایان نرسیده است) روی سیم کارت اعتباری مشترک، در صورتی که آن بسته برای سیم کارت های دائمی نیز قابل ارائه باشد، پس از تبدیل، به شماره دائمی متقاضی منتقل می شود ولی اعتبار هدیه انواع شارژ اعم از شارژ فوق العاده، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری، جمعه های رویایی و بسته های ترکیبی دلخواه به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نخواهد شد.

برای برخورداری از این شرایط و تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی، باید حداقل شش ماه از زمان فعالسازی شماره تلفن همراه اعتباری سپری شده باشد و از سوی دیگر مشترکی که اقدام به تبدیل شماره کرده است، حداقل به مدت شش ماه نمی تواند شماره تلفن همراه دائمی خود را نقل و انتقال دهد.

همچنین پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی، امکان تبدیل مجدد به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و پس از آن تمامی مفاد قرارداد اشتراک تلفن های همراه دائمی دارای تضمین پرداخت بر روابط مابین شرکت ارتباطات سیار ایران و مشترکان حاکم خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahmood Nosrati
    Mahmood Nosrati | ۲۶ مهر ۱۳۹۸

    سلام کد دستوری همراه اول به دائمی چنده

  • مجید
    مجید | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸

    چقدر مسخره! ایرانسل ۶۰ میگیره اونم قسطی دائمی می کنه کل ۶۰ هزارتومان هم میشه حد اعتبار. بعد همراه اول ۱۰۰ میگیره بعد ۳۶ تومانش میشه حد اعتبار باقیش هم میشه پول زور! پول زوری که یک زمانی هم میلیونی (اونم به پول اون زمان) برای سیم کارت طلب می کرد!

مطالب پیشنهادی