ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A90 5G معرفی شد؛ پرچمدار میان رده‌ها

پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل تا کنون به پرچمدارهایی مثل گلکسی S10 و نوت ۱۰ محدود می شد اما سامسونگ با معرفی گلکسی A90 5G این ویژگی را به میان رده ها آورده است. گلکسی A90 ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل تا کنون به پرچمدارهایی مثل گلکسی S10 و نوت ۱۰ محدود می شد اما سامسونگ با معرفی گلکسی A90 5G این ویژگی را به میان رده ها آورده است.

گلکسی A90 به عنوان نخستین میان رده سازگار با شبکه 5G سامسونگ معرفی شده اما بهره مند بودن این گوشی از چیپست مشابه با گلکسی نوت ۱۰، مرز بین پرچمدار و میان رده را تا حدودی مبهم می سازد.

گلکسی A90 5G

این گوشی اتصال به شبکه 5G را مدیون مودم کوالکام x50 5G است و از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. نمایشگر ۶.۷ اینچی گلکسی A90 5G از نوع سوپر اولد است و رزولوشن 1080p دارد. در بخش بالایی این پنل که با سنسور اثر انگشت یکپارچه شده، یک حفره U شکل به چشم می خورد.

طراحی گوشی با دیگر اعضای سری A تفاوت چندانی ندارد و در حالی که برخی شایعات از تعبیه دوربین چرخنده شبیه گلکسی A80 در این گوشی خبر می دانند، سامسونگ ترجیح داده از طراحی معمولی برای دوربین سه گانه استفاده کند.

گلکسی A90 5G

ماژول تصویربرداری سه گانه گلکسی A90 5G شامل سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی (احتمالا ایزوسل برایت جی‌ام۱)، ۸ مگاپیکسلی الترا واید و ۵ مگاپیکسلی عمق سنج است. اپرچر دوربین اصلی و عمق سنج به ترتیب F2.0 و F2.2 است و لنز التراواید هم با میدان دید ۱۲۳ درجه ای گشودگی F2.2 دارد.

درون حفره نمایشگر هم دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با اپرچر F2.0 و قابلیت لایو فوکوس قرار دارد که نوید ثبت تصاویر باکیفیتی را می دهد.

از آنجا که اتصال به شبکه 5G روی مصرف شارژ تاثیر زیادی دارد، سامسونگ برای این گوشی میان رده یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند. پشتیبانی از سامسونگ دکس یکی دیگر از ویژگی های مثبت A90 5G است اما وزن بالای ۲۰۶ گرمی ممکن است برای کاربران کمی آزاردهنده باشد.

کمپانی کره ای از فردا گلکسی A90 5G را در بازار کره جنوبی عرضه خواهد کرد اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد خوش چشمان
    محمد خوش چشمان | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    چرا داخل ایران نیست این گوشی ، همه جارو گشتم برای خریدش ولی نیست که نیست!

مطالب پیشنهادی