ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شبکه بیت کوین
تکنولوژی

قیمت بیت کوین به ۱۰۴۰۰ دلار رسید؛ افزایش قیمت اکثر رمز ارزها

قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری داشته و حین درج این خبر از ۹۷۰۰ دلار به ۱۰۴۰۱ دلار رسیده که افزایش ۶.۶۳ درصدی در یک روز را نشان می دهد. بیت کوین (BTC) که از مدتی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری داشته و حین درج این خبر از ۹۷۰۰ دلار به ۱۰۴۰۱ دلار رسیده که افزایش ۶.۶۳ درصدی در یک روز را نشان می دهد.

بیت کوین (BTC) که از مدتی قبل نوسان را پشت سر می گذاشت، اکنون با روندی صعودی مواجه شده است. اگر جفت بین کوین/دلار نیز روندی صعودی داشته باشد می توان انتظار داشت نرخ سالانه به ۱۳۹۷۳.۵۰ دلار نیز برسد.

قیمت اتر (Ether) نیز افزایش پیدا کرده و در حال حاضر به قیمت ۱۷۸.۵۳ دلار مبادله می شود که افزایش ۴.۵ درصدی در یک روز را نشان می دهد.

قیمت بیت کوین

توکن ریپل (XRP) که با نرخ تقریباً ثابتی در طول هفته مبادله می شد اکنون بیش از ۲ درصد افزایش داشته است. در حین درج این خبر سکه آن با نرخ ۰.۲۶۰ دلار مبادله می شود. توکن ریپل در سال جاری میلادی عملکرد خوبی نداشته و در بیشتر اوقات زیر سایه رمز ارزهای اصلی قرار گرفته است. یکی از مهم ترین دلایل این امر فروش مداوم توکن ها توسط بنیانگذاران آن است.

از میان بیست رمز ارز محبوب در بازار، ارزش بازار اتریوم کلاسیک افزایش چشمگیر بیش از ۸ درصدی داشته و به قیمت ۶.۷۲ دلار مبادله می شود. سکه بایننس (BNB) در جایگاه دوم قرار گرفته و با بیش از ۵.۶ درصد رشد به قیمت ۲۲.۹۰ دلار رسیده است.

بیت کوین کش (BCH) و بیت کوین اس وی (BSV) نیز بیش از ۴ درصد افزایش قیمت داشته اند و حین درج این خبر به ترتیب به قیمت ۲۹۵ و ۱۳۵ دلار مبادله می شوند. لایت کوین (Litecoin) نیز با فقط ۱.۳ درصد افزایش قیمت، پایین ترین رتبه را کسب کرده است.

ارزش بازار کلی رمز ارزها بیش از ۲۶۵ میلیارد دلار برآورد می شود که سهم بیت کوین از این میزان ۷۰.۱ درصد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی