ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالسکه برقی بوش به حمل و نقل آسان و امن کودکان کمک می‌کند

به نظر فقط بزرگسالان نیستند که از حمل و نقل الکتریکی بهره می‌برند بلکه کودکان و نوزادان هم می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. بوش از نوعی کالسکه برقی کودک به نام eStroller رونمایی کرده که ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

به نظر فقط بزرگسالان نیستند که از حمل و نقل الکتریکی بهره می‌برند بلکه کودکان و نوزادان هم می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. بوش از نوعی کالسکه برقی کودک به نام eStroller رونمایی کرده که از موتور الکتریکی و سنسور دوگانه استفاده می‌کند تا نه تنها حمل کالسکه کودک را برای والدین آسانتر کرده بلکه از حرکت آن در جهات ناخواسته جلوگیری به عمل بیاورد.

این سیستم به صورت خودکار سطح مسیر را بررسی می‌کند تا در مسیرهای سر بالایی، در هنگام توقف و در مسیرهای با شیب جانبی کالسکه را در مسیر درست هدایت کند. بعلاوه این تکنولوژی در صورتی که همراه کودک کنترل کالسکه را از دست بدهد یا باد شدید بوزد، آن را از حرکت باز می‌دارد.

کالسکه برقی

باتری این سیستم هم مزایای خاص خودش را دارد. باتری این محصول می‌تواند حرکت در مسافتی به اندازه 15 کیلومتر را پوشش دهد. بوش نوعی باتری 18 ولتی جایگزین شونده از جنس لیتیوم یون برای این کالسکه الکتریکی در نظر گرفته که به راحتی و با پورت USB شارژ می‌شود.

علاوه بر این می‌توان با گوشی و از طریق بلوتوث به کالسکه وصل شد. با اینکار علاوه بر مشاهده میزان شارژ باتری می‌توان زنگ هشدار کالسکه را فعال کرد تا در صورت اقدام به دزدی آن صاحب کالسکه را با خبر کند.

این سخت‌افزار را می‌توان برای کالسکه‌های تک و دوتایی مورد استفاده قرار داد. البته بوش این کالسکه‌ها را نمی‌سازد و سایر سازندگان می‌توانند از این پلتفرم برای ساخت کالسکه استفاده کنند. در حال حاضر شرکت سوئدی Emmaljunga احتمالا اولین کالسکه الکتریکی بر پایه طراحی بوش را تا سال 2020 روانه بازار خواهد کرد و احتمالا شرکت‌های دیگری هم در ادامه مدل‌های خودشان را عرضه می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی