ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر تبلیغاتی سونی به احتمال رونمایی از اکسپریا 2 کامپکت قوت بخشید

با استناد به تیزر تبلیغاتی جدید سونی که در اینستاگرام قرار گرفته احتمالاً شاهد رونمایی از اکسپریا 2 کامپکت در نمایشگاه IFA 2019 خواهیم بود. سونی ویدیوی تبلیغاتی جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده که در ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

با استناد به تیزر تبلیغاتی جدید سونی که در اینستاگرام قرار گرفته احتمالاً شاهد رونمایی از اکسپریا 2 کامپکت در نمایشگاه IFA 2019 خواهیم بود.

سونی ویدیوی تبلیغاتی جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده که در آن عبارت «برتری اکسپریا را در کف دست خود تجربه کنید»، به نمایش در می آید. ممکن است اشاره این تبلیغ به مدل کامپکت اکسپریا 1 باشد. ولی تاکنون تمام شایعات خبر از معرفی اکسپریا 2 با نمایشگر 6.1 اینچی در نمایشگاه IFA 2019 می دادند.

اکسپریا 2 با ابعاد بزرگش را نمی توان به سادگی در کف یک دست جای داد. این نکته را از رندرهای این گوشی می توان فهمید که اواخر تیرماه منتشر شدند. برای اطمینان بیشتر به صحبت های «استیو هِمِرِستوفر» (Steve Hemmerstoffer) یکی از افشاگران معتبر دنیای فناوری رجوع می کنیم.

او پیش بینی کرده طول، عرض و ضخامت اکسپریا 2 به ترتیب معادل 158، 68.3 و 8.3 میلیمتر است. با این حساب این گوشی به طور قابل توجهی از سامسونگ گلکسی اس 10 ای بلندتر، باریک تر و همچنین ضخیم تر خواهد بود.

اگر خاطرتان باشد گوشی اکسپریا XZ2 کامپکت سال گذشته میلادی با نمایشگر 5 اینچی به بازار عرضه شد. طول، عرض و ضخامت این گوشی به ترتیب برابر با 135، 65 و 12.1 میلیمتر بود.

تنها دو روز دیگر تا برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA 2019 باقی مانده. سونی در گذشته از بیش از یک محصول رونمایی کرده، به همین خاطر احتمال دارد در این رویداد به طور همزمان از اکسپریا 2 و اکسپریا 2 کامپکت رونمایی کند.

ممکن است این پیش بینی درست از آب در نیاید و تیزر سونی به نسخه کوچکتر اکسپریا 1 اشاره کند که سرانجام با نام اکسپریا 1 اس به بازار عرضه می شود. شاید هم این تیزر صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و هیچ مفهومی را در خود پنهان نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی