ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

در هفتمین قسمت «چهار چرخه» تماشا کنید: ژن خوب، تشک و مدیرعامل ایران خودرو

هفته گذشته «فردیناند پیژ» پدر معنوی بوگاتی ویرون درگذشت، «فرشاد مقیمی» به عنوان مدیرعامل ایران خودرو انتخاب شد و مجوز یک مرکز اجاره خودروهای خصوصی به دلیل حمل سلبریتی‌ها باطل شد. در کنار این اخبار، ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۱:۴۵

هفته گذشته «فردیناند پیژ» پدر معنوی بوگاتی ویرون درگذشت، «فرشاد مقیمی» به عنوان مدیرعامل ایران خودرو انتخاب شد و مجوز یک مرکز اجاره خودروهای خصوصی به دلیل حمل سلبریتی‌ها باطل شد. در کنار این اخبار، اتفاقات جالب دیگری هم رخ داد مانند تصادف یک پراید با یک تشک در اتوبان و برگزاری مسابقه درگ اتومبیلرانی ۴۰۰ متر در ۲۰۰ متر.

در مورد دکتر پیژ می‌توان به سابقه درخشان او در مدیریت فولکس واگن بسنده کرد که این کمپانی از سقوط نجات داد و به یکی از بهترین خودروسازی‌های جهان تبدیل کرد. مقیمی نیز با اینکه سابقه‌ای در مدیریت شرکت‌های بزرگ صنعتی نداشت اما عهده‌دار مدیریت گروه خودروسازی ایران خودرو شد و از آنجائیکه قبلا در سمت معاون وزیر صنعت اعلام کرده بود پراید خودرو استانداری است و دلیلی برای توقف شماره‌گذاری آن توسط پلیس وجود ندارد، می‌توان پیش‌بینی کرد در دوران حضور او در ایران خودرو شاهد چه سبک مدیریتی خواهیم بود.

اتفاق جالب دیگری که نشان دهنده ضعف ایمنی و استاندارد پراید است، تصادف این خودرو با یک تشک بود که از روی سقف یک هیوندای در اتوبان رها شده بود. در نهایت پراید در گاردریل‌ رفت و این حادثه خسارت و جراحت به بار آورد. هرچند اکثر مردم و حتی مدیران و مسئولان به ناایمن بودن پراید اطمینان دارند و وزیر صنعت نیز احتمال داده که پراید و پژو ۴۰۵ سال آینده از خط تولید خارج خواهند شد اما مسئولان دیگری مانند دبیر انجمن خودروسازان با این موضوع سخت مخالف هستند. در این برنامه نگاهی کوتاه داریم به اتفاقات هفته گذشته:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr Ali
    Mr Ali | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸

    خسته نباشین مثل همیشه دمتون گرمه ، کارتون عالی

مطالب پیشنهادی