ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی ایسر از صندلی گیمینگ Predator Thronos Air؛ تخت پادشاهی 14 هزار دلاری

ایسر از صندلی گیمینگ خود به نام ایسر Predator Thronos Air رونمایی کرد. این صندلی که بیشتر شبیه تخت پادشاهی است تا یک صندلی گیمینگ، از قابلیت ماساژ برخوردار بوده و 14 هزار دلار قیمت دارد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

ایسر از صندلی گیمینگ خود به نام ایسر Predator Thronos Air رونمایی کرد. این صندلی که بیشتر شبیه تخت پادشاهی است تا یک صندلی گیمینگ، از قابلیت ماساژ برخوردار بوده و 14 هزار دلار قیمت دارد.

ساختار صندلی گیمینگ Predator Thronos Air از استیل تشکیل شده که غوطه ور شدن گیمر در بازی را تضمین می کند. این صندلی گیمینگ قابلیت نصب سه مانیتور را داشته و محل قرارگیری موس و کیبورد نیز قابل تنظیم است.

برای راحتی هر چه بیشتر گیمر محلی برای استراحت پاهای وی تعبیه شده است. همچنین می توان کابل ها را به کمک سیستم مدیریت پیچیده کابل این صندلی از دید پنهان کرد. می توان نگهدارنده لیوان، دوربین و هاب را در قالب لوازم جانبی به این صندلی اضافه کرد.

صندلی گیمینگ Predator Thronos Air ظاهراً هیچ کم و کسری نداشته و فقط باید سیستم گیمینگ، مانیتورها و کیبورد را به آن اضافه کرد. در این صورت قیمت تمام شده برای داشتن یک تجربه بی نظیر حدوداً 20 هزار دلار تمام خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد شهریور ماه سال پیش ایسر در نمایشگاه ایفا 2018 از صندلی گیمینگ 30 هزار دلاری Predator Thronos رونمایی کرد. این محصول قابلیت های بیشتری نسبت به Predator Thronos Air دارد.

صندلی گیمینگ Predator Thronos از موتوری بهره مند است که می تواند صندلی با کل تجهیزاتش را 140 درجه بچرخاند. کاربر برای استفاده از این صندلی می بایست آنرا در طبقه همکف با توانایی تحمل 325 کیلوگرم وزن نصب می کرد.

داشتن صندلی گیمینگ آرزوی هر گیمری است. این صندلی ها در بازی های رانندگی و شبیه ساز پرواز بیشترین کاربرد را دارند. صندلی های گیمینگ ارزان قیمت تری هم در بازار وجود دارد ولی تنها تعداد معدودی از آنها توانایی مقابله با محصولات Thronos ایسر را دارند.

صندلی گیمینگ Predator Thronos Air در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی در اروپا و آمریکای شمالی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی