ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

متروی نیویورک و معضلی به نام ایرپادهای گم شده

رها شدن تعداد زیادی ایرپاد در مسیر رفت و آمد قطارهای متروی شهر نیویورک سبب تاخیر در رسیدن قطارها شده و مسئولین این شهر را وادار به انتشار اعلامیه کرده است. قطارهای خطوط 4 و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

رها شدن تعداد زیادی ایرپاد در مسیر رفت و آمد قطارهای متروی شهر نیویورک سبب تاخیر در رسیدن قطارها شده و مسئولین این شهر را وادار به انتشار اعلامیه کرده است.

قطارهای خطوط 4 و 5 و 6 متروی شهر نیویورک اخیراً با تاخیر به ایستگاه ها می رسند. علت دیر رسیدن قطارها رها شدن تعداد زیادی ایرپاد در اطراف ریل قطار و تلاش کارکنان برای جمع آوری آنهاست.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش می کند که آنقدر تعداد ایرپادهای گم شده زیاد بوده که مقامات شهر مجبور شدند به شهروندان با انتشار بیانیه اخطار دهند.

بیانیه مذکور دارندگان ایرپاد را خطاب قرار داده و از آنها درخواست کرده تا حین سوار شدن و پیاده شدن از قطار ایرپاد همراه نداشته باشند. مقامات شهر نیویورک امیدوارند با این کار تاخیر قطارها کاهش پیدا کرده و نظم به متروی شهر بازگردد.

یکی از مسئولین تعمیرات و نگهداری حمل و نقل عمومی شهر نیویورک می گوید با عرضه نسل دوم ایرپاد در فروردین ماه امسال مشکل گم شدن ایرپاد به بالاترین حد خود رسید. گرم و شرجی بودن هوا در فصل تابستان نیز گم شدن ایرپادها را بیش از پیش افزایش داده است.

او می گوید در یک روز و پیش از ظهر بیش از هجده درخواست برای پیدا کردن وسایل گم شده به مترو گزارش شده که شش مورد از آنها برای ایرپاد بوده است. او می گوید کوچک بودن این گجت پیدا کردن آن را بسیار سخت می کند.

یکی از کاربران توییتر برای حل مشکل پیشنهاد کرده دارندگان ایرپاد پیش از استفاده از مترو ایرپادها را با چسب نواری روی گوش خود بچسبانند. یا اینکه می توان مثل کاربر زیر مشکل را یکبار برای همیشه حل کرد:

اپل می تواند با تغییر در طراحی ایرپاد این مشکل را حل کرده و کاری کند تا هم کاربران دچار ضرر 200 دلاری نشوند و هم کارکنان مترو به زحمت نیفتند.

مشکل ایرپاد تک سایز بودن آن است و کاربر نمی تواند سایز گوشی ها را با توجه به اندازه گوش خود تغییر دهد. البته نمی توان انتظار داشت این شرکت به این زودی ها طراحی هدفونش را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی