ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر 20S معرفی شد؛ میان رده ای با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی

آنر 20S به شکل رسمی معرفی شد. این گوشی در واقع مدل میان رده آنر 20 است که از چیپست ضعیف تر، یک دوربین کمتر و البته قیمت بسیار پایین تر بهره می برد. آنر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵

آنر 20S به شکل رسمی معرفی شد. این گوشی در واقع مدل میان رده آنر 20 است که از چیپست ضعیف تر، یک دوربین کمتر و البته قیمت بسیار پایین تر بهره می برد.

آنر 20S به چیپست Kirin 810 مجهز شده است، در حالی که آنر 20 از چیپست پرچمدار Kirin 980 استفاده می کرد. البته هر دو چیپست بر اساس فناوری 7 نانومتری ساخته شده اند. پردازشگر اصلی این گوشی از دو هسته قدرتمند کورتکس A76 و شش هسته کم مصرف کورتکس A55 تشکیل شده و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MP6 نیز آن را همراهی می کند. کاربران می توانند آنر 20S را با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. این گوشی از درگاه کارت حافظه بی بهره است.

دوربین سه گانه آنر 20S از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.8، حسگر 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و حسگر 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو تشکیل شده است. البته به خاطر محدودیت های چیپست، توانایی فیلمبرداری این گوشی روی رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه محدود می شود. برخلاف آنر 20 در گوشی جدید آنر خبری از سنسور عمق سنج اختصاصی نیست.

آنر 20S دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد که داخل حفره ای در سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. دوربین اصلی و سلفی این گوشی از قابلیت ترکیب پیکسل ها (Pixel Binning) برای ثبت تصاویر بهتر در محیط تاریک بهره می برند.

آنر از نمایشگر 6.26 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی پلاس در آنر 20S استفاده کرده که 96 درصد فضای رنگی NTSC را پوشش می دهد. حسگر اثر انگشت نیز همانند آنر 20 روی لبه سمت راست بدنه جای گرفته است.

باتری 3750 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آنر 20S را تأمین می کند که از قابلیت شارژ سریع 20 واتی نیز برخوردار است. قیمت پایه این گوشی حدود 265 دلار تعیین شده و مدلی 8/128 آن هم حدود 310 دلار قیمت دارد. پیش فروش آنر 20S از امروز آغاز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی