ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ ConceptD
تکنولوژی

ایسر سری جدید لپ تاپ‌های ConceptD را با کارت گرافیک RTX Quadro معرفی کرد

ایسر اوایل امسال از سری لپ تاپ های پریمیوم ConceptD رونمایی کرد و حالا آنها را قدرتمندتر از قبل کرده است. پرچمدار این سری ConceptD 9 Pro است که با نمایشگر ۱۷.۳ اینچی 4K و ۳۲ گیگابایت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

ایسر اوایل امسال از سری لپ تاپ های پریمیوم ConceptD رونمایی کرد و حالا آنها را قدرتمندتر از قبل کرده است.

پرچمدار این سری ConceptD 9 Pro است که با نمایشگر ۱۷.۳ اینچی 4K و ۳۲ گیگابایت رم از عهده هر کاری برمی آید و کمپانی سازنده برای تکمیل این ضیافت گرافیک RTX 2080 آنرا با یک کوادرو RTX 5000 جایگزین کرده. ایسر با تعبیه درایورهای Creator Ready به دنبال جلب نظر تدوینگران و تولیدکنندگان حرفه ای محتوای ویدیویی است که با توجه به قیمت ۵۷۹۹ دلاری کار ساده ای به نظر نمی رسد.

لپ تاپ ConceptD

دیگر عضو این سری لپ تاپ ConceptD 7 Pro با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K از نوع IPS، پردازنده Core i7 نسل نهم اینتل، ۳۲ گیگابایت رم و کارت کوادرو RTX 5000 با ۱۶ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6 است. به لطف پیاده سازی تغییراتی در لولای دستگاه ضخامت این مدل از ۱۷.۹ میلیمتر و وزنش از  ۲.۰۸ کیلوگرم فراتر نمی رود که با در نظر گرفتن مشخصات سخت افزاری آن جالب به نظر می رسد. حافظه داخلی هم از نوع NVMe SSD است اما ظرفیت آن مشخص نشده. خرید این مدل برای کاربران دستکم ۲۶۹۹ دلار آب می خورد.

لپ تاپ ConceptD

در ادامه نوبت به ConceptD 5 Pro می رسد که از نمایشگر ۱۷.۳ اینچی 4K، پردازنده نسل نهمی Core i7 و کارت کوادرو  RTX 3000 برخوردار است. ایسر این مدل را با تمرکز بر طراحان CAD، انیماتورها و استودیوهای طراحی کوچک تولید کرده و قیمت ۱۹۹۹ دلاری را برایش در نظر گرفته است.

اگر این سری توجهتان را جلب کرده اما به کارت های کوادرو RTX علاقه ندارید لپ تاپ ConceptD 3 Pro با قیمت ۱۶۹۹ دلار مناسبترین گزینه برای شما است. این لپ تاپ هم توانش را از پردازنده Core i7 نسل ۹ وام می گیرد اما پردازشگر گرافیکی آن از نوع کوادرو T1000 است که برای ویرایش های ویدیویی و تصویری سبک کفایت می کند. همچنین امکان خرید مدل های ConceptD 5 و ConceptD 3 با کارت های گرافیک RTX 2060 و GTX 1650 نیز وجود دارد. قیمت این دو مدل هم به ترتیب ۱۷۹۹ و ۹۹۹ دلار اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی