ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استودیوبوک‌های جدید ایسوس با کارت گرافیک Quadro RTX معرفی شدند

ایسوس در IFA 2019 از دو لپ تاپ قدرتمند استودیوبوک وان و ایکس رونمایی کرده که از کارت های گرافیک کوادرو RTX بهره می برند. استودیوبوک وان به لطف کارت گرافیک کوادرو RTX 6000 لقب قدرتمندترین لپ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۵

ایسوس در IFA 2019 از دو لپ تاپ قدرتمند استودیوبوک وان و ایکس رونمایی کرده که از کارت های گرافیک کوادرو RTX بهره می برند.

استودیوبوک وان به لطف کارت گرافیک کوادرو RTX 6000 لقب قدرتمندترین لپ تاپ جهان از نظر پردازش گرافیکی را یدک می کشد. گفتنی است نسخه پی سی این کارت در بازار ایران حدود ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد.

دیگر بخش های پردازشی استودیوبوک وان شامل پردازنده Core i9-9980HK و ۳۲ گیگابایت رم می شود که در کنار ۱ ترابایت حافظه NVMe SSD قرار گرفته اند. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ نه تنها رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی دارد بلکه به پوشش محافظ گوریلاگلس ۵ هم مجهز شده است.

پورت های ارتباطی شامل ۳ درگاه تاندربولت ۳ است. به گفته ایسوس سیستم دفع حرارت از آلیاژ تیتانیومی با استاندارهای صنعت هوافضا استفاده شده که ورود و خروج جریان هوا را تسهیل می کند.

از طرف دیگر نمایشگر ۱۷ اینچی استودیوبوک ایکس با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل ۹۲ درصد از پنل جلو را اشغال کرده و در نتیجه لپ تاپ ابعادی مشابه با مدل های ۱۵ اینچی دارد.

استودیوبوک ایکس با پیکربندی های مختلفی از راه می رسد که شامل پردازنده اینتل زئون E-2276M یا Core i7-9750H، می شود. قدرتمندترین نسخه این لپ تاپ به کارت گرافیک کوادرو RTX 5000 با ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6، تا ۱۲۸ گیگابایت رم، و شش ترابایت حافظه داخلی متشکل از SSD و HDD عرضه خواهد شد.

پورت های ارتباطی استودیوبوک ایکس از ۲ درگاه تاندربولت ۳، سه USB 3.1 Type-A، اترنت و  UHS-II SD تشکیل شده است. یکی از مشخصه های خاص این محصول اسکرین پد ۲ است که میانبر اپ ها در آن به نمایش گذاشته می شود. ایسوس هنوز به قیمت یا تاریخ عرضه این لپ تاپ ها اشاره نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی