ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انرجایزر از دو گوشی نیمه هوشمند با سیستم عامل KaiOS رونمایی کرد

کمپانی انرجایزر (Energizer) با حضور در نمایشگاه IFA 2019 از دو گوشی نیمه هوشمند به نام های انرجایزر E241 و انرجایزر E241S  رونمایی کرد. انرجایزر E241 و انرجایزر E241S در واقع یک گوشی هستند با ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

کمپانی انرجایزر (Energizer) با حضور در نمایشگاه IFA 2019 از دو گوشی نیمه هوشمند به نام های انرجایزر E241 و انرجایزر E241S  رونمایی کرد.

انرجایزر E241 و انرجایزر E241S در واقع یک گوشی هستند با این تفاوت که مدل اول از شبکه 3G و مدل دوم از شبکه 4G پشتیبانی می کند. هر دو گوشی از سیستم عامل KaiOS بهره می برند. ابعاد صفحه نمایش در هر دو گوشی مذکور 2.4 اینچ است.

روی محصولات ذکر شده اپلیکیشن های پرکاربردی همچون واتساپ، یوتیوب، فیسبوک، گوگل اسیستنت و گوگل مپس نصب شده اند. می توان از فروشگاه KaiStore نیز اپ های بیشتری نصب کرد.

همانطور که در تصاویر می بینید انرجایزر E241 و انرجایزر E241S دارای صفحه کلید هستند. هر دو گوشی از دو سیمکارت، وای فای و GPS پشتیبانی کرده و از باتری 1900 میلی آمپر ساعتی بهره مندند. سازنده می گوید این باتری در حالت استندبای تا 6 روز دوام می آورد و می توان با شارژ کامل تا 28 ساعت تماس تلفنی گرفت یا حداکثر 9 ساعت ویدیو تماشا کرد.

هر دو گوشی مورد بحث دارای دوربین جلویی و پشتی با فلش LED بوده و در رنگ های مشکی یا آبی به بازار عرضه می شوند.

انرجایزر E241 حدوداً 33 دلار و انرجایزر E241S به طور تقریبی 40 دلار قیمت خواهد داشت. هنوز مشخص نشده این گوشی ها در کدام کشورها به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی