ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی سنهایزر از هدفون بیسیم Momentum با قیمت 400 دلار

کمپانی سنهایزر در نمایشگاه IFA 2019 از نسل سوم هدفون روگوشی بیسیم Momentum رونمایی کرد. شمایل هدفون سنهایزر Momentum شباهت زیادی به نسل های قبلی دارد و سازنده آلمانی سعی کرده با اضافه کردن چند ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

کمپانی سنهایزر در نمایشگاه IFA 2019 از نسل سوم هدفون روگوشی بیسیم Momentum رونمایی کرد.

شمایل هدفون سنهایزر Momentum شباهت زیادی به نسل های قبلی دارد و سازنده آلمانی سعی کرده با اضافه کردن چند ویژگی جدید آن را به هدفون های گران قیمت WH-1000XM3 سونی و محصولات رده بالای بوز (Bose) نزدیک کند.

کاربر به کمک قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و همچنین ابزار Transparent Hearing قادر به حذف صداهای محیطی بوده و می تواند میزان شنیدن صداهای خارجی را تنظیم کند. این قابلیت ها از روی هدفون قابل کنترل هستند و نیازی به در دست داشتن گوشی نیست.

هدفون سنهایزر Momentum

یک دکمه مخصوص روی هدفون تعبیه شده که برای فعال کردن دستیار صوتی هوشمند الکسا، سیری یا گوگل اسیستنت به کار می رود. دکمه پاور از هدفون سنهایزر Momentum حذف شده و با جمع کردن و باز کردن خاموش و روشن می شود. برای تنظیم ولوم و پخش موزیک نیز دکمه های فیزیکی در نظر گرفته شده است.

می توان با اپلیکیشن اختصاصی سنهایزر Smart Control حذف نویز فعال، حذف باد و تنظیمات ضد فشار را انجام داده و به تنظیم اکولایزر پرداخت. کمپانی سنهایزر برای کاهش احتمال گم شدن این هدفون گرانقیمت قابلیت ردیابی آن به کمک اپ Tile را در این محصول قرار داده است.

سازنده آلمانی قول داده باتری هدفون بیسیم سنهایزر Momentum با یکبار شارژ تا 17 ساعت دوام بیاورد که به طرز چشمگیری کمتر از پرچمداران سونی و بوز و دیگر سازندگان است.

هدفون بیسیم سنهایزر Momentum هم اکنون در رنگ مشکی قابل خریداری است. رنگ سفید آبان ماه به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی