ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکل کورس
تکنولوژی

مایکل کورس از سه ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد

همزمان با برپایی IFA 2019 مایکل کورس از نسل دوم ساعت های هوشمند Lexington و Bradshaw خود رونمایی کرد و در کنار این دو سبک ترن ساعت هوشمند جدید خود را نیز معرفی کرد. ساعت های هوشمند Access ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

همزمان با برپایی IFA 2019 مایکل کورس از نسل دوم ساعت های هوشمند Lexington و Bradshaw خود رونمایی کرد و در کنار این دو سبک ترن ساعت هوشمند جدید خود را نیز معرفی کرد.

ساعت های هوشمند Access Lexington 2 و Bradshaw 2 هر دو از پلتفرم Wear OS گوگل بهره می برند و توان پردازشی خود را از چیپ اسنپدراگون ویر ۳۱۰۰ می گیرند. این دو گجت که با گوشی های مبتنی بر iOS و اندروید جفت می شوند، در نسخه جدید به اسپیکر مجهز شده اند تا برقراری تماس های صوتی بلوتوثی نیز با آنها میسر شود.

علاوه بر این، هر دوی این دستگاه ها اکنون چهار گزینه مختلف برای تنظیم عمر باتری دارند که شامل Extended Battery Mode (برای افزایش عمر باتری به چند روز آن هم با یک بار شارژ)، Daily Mode  یا مد روزانه که در آن اغلب امکانات دستگاه از جمله نمایشگر همیشه روشن فعال هستند، Time-Only Mode که با پایین آمدن سطح شارژ باتری کلیه امکانات را غیر فعال می کند و صرفا زمان را نشان می دهد و در نهایت Custom Mode یا مد سفارشی می شوند و به لطف آن میتوانید خودتان تنظیمات باتری را بر حسب نوع استفاده از گجت تغییر دهید.

مایکل کورس

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد مایکل کورس امروز از یک ساعت هوشمند جدید و سبک به نام MKGO نیز رونمایی کرد که بندهایی سیلیکونی دارد و یک بدنه آلومینیومی-نایلونی برایش در نظر گرفته شده تا در حد ممکن وزن آن پایین بیاید. پوشیدنی مورد بحث با کمک اپ گوگل فیت ضربان قلب کاربر و همچنین اهداف ورزشی اش را پایش می کند و در نتیجه میتواند بهترین گزینه برای دنبال کردن فعالیتهای ورزشی باشد.

ساعت هوشمند مایکل کورس Lexington 2 از همین امروز در وبسایت شرکت سازنده با قیمت پایه ۳۵۰ دلار موجود است و MKGO نیز با قیمت پایه ۲۹۵ دلاری قابل خرید خواهد بود. اما مدل Bradshaw 2 از ماه آینده عرضه می شود و قیمت پایه در نظر گرفته شده برای آن ۳۵۰ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی