ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو واچ اس پی
تکنولوژی

ساعت هوشمند ویوو واچ اس پی ایسوس با عمر باتری دو هفته ای معرفی شد

همزمان با آغاز به کار IFA 2019 ایسوس از محصولات تازه خود از جمله یک ساعت هوشمند مجهز به سنسورهای سلامتی رونمایی کرد. ویوو واچ اس پی (VivoWatch SP) سنسورهای متعددی از جمله ضربان سنج ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

همزمان با آغاز به کار IFA 2019 ایسوس از محصولات تازه خود از جمله یک ساعت هوشمند مجهز به سنسورهای سلامتی رونمایی کرد. ویوو واچ اس پی (VivoWatch SP) سنسورهای متعددی از جمله ضربان سنج و GPS را در دل خود جای داده و به خاطر برخورداری از حسگرهای ECG و PPG خود را از باقی پوشیدنی های هوشمند مشابه متمایز نموده است.

سنسور ECG مورد استفاده در ویوو واچ اس پی درست مانند آنچه در اپل واچ به کار رفته پایش ضربان قلب را برای کاربران خود میسر می کند. اما برای آنکه گجتی یک محصول پزشکی قلمداد شود ضروریست که گواهینامه های مربوطه را از سازمان غذا و داروی آمریکا دریافت کند. ایسوس در همین رابطه اعلام کرده که درخواست خود برای دریافت گواهی را تسلیم این سازمان کرده و پیش بینی می کند که تا ماه آذر یا دی امسال آن را دریافت نماید.

ویوو واچ اس پی ایسوس

یکی دیگر از قابلیت های ساعت هوشمند جدید ایسوس توانایی آن در پایش فشار خون است. این قابلیت کاربردی به واسطه بهره مندی دستگاه از سنسور PPG میسر شده که البته این نسخه از ویوو واچ تنها در برخی کشورهای جهان فراهم خواهد بود. به این ترتیب، پوشیدنی مورد بحث نتنها امکان پایش ضربان قلب که اندازه گیری فشار خون را هم برای کاربرانش میسر می کند و به لطف برخورداری از سنسور Pulse XO حتی میتوانید میزان اکسیژن خون خود را نیز با آن اندازه بگیرید.

ویوو واچ اس پی

ایسوس در کنار این ساعت از یک اپ سلامتی به نام HealthConnect هم رونمایی کرد که فعالیت های ورزشی، خواب و سطح استرس و سلامتی شما را پایش می کند و با کمک الگوریتم اختصاصی خود موسوم به HealthAI پیشنهاداتی را برای بهبود سلامت شخصی شما ارائه می دهد.

ایسوس ویوو واچ اس پی همانطور که مشاهده کردید طیف وسیعی از سنسورهای جذاب را در خود جای داده اما یکی از بهترین ویژگی های آن عمر باتری دو هفته ای اش است. طبق اعلام شرکت سازنده این ساعت میتواند با هر بار شارژ تا ۱۴ روز کار کند و از آنجا که دیگر نیازی به شارژ مستمر ساعت خود ندارید به راحتی میتوانید سلامتی خود را تحت نظر بگیرید.

هنوز مشخص نشده که ویوو واچ اس پی ایسوس قرار است به کدام کشورها عرضه شود و تنها می دانیم که این محصول در سه ماهه چهارم سال به دست مشتریان می رسد.

ویوو واچ اس پی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸

    نه چیپش رو گفتید نه سیستم عاملش رو

مطالب پیشنهادی