ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خاطره بازی HMD در برلین؛ نوکیا 800 Tough و نوکیا 2720 Flip معرفی شدند

شرکت HMD در جریان نمایشگاه IFA 2019 و با تکیه بر خاطرات شیرین صدها میلیون کاربر قدیمی دنیای موبایل، از گوشی جان سخت نوکیا 800 Tough و گوشی تاشو نوکیا 2720 Flip رونمایی کرد. در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۳:۲۰

شرکت HMD در جریان نمایشگاه IFA 2019 و با تکیه بر خاطرات شیرین صدها میلیون کاربر قدیمی دنیای موبایل، از گوشی جان سخت نوکیا 800 Tough و گوشی تاشو نوکیا 2720 Flip رونمایی کرد. در ادامه این دو گوشی را معرفی می کنیم.

نوکیا 800 Tough

نوکیا 800 Tough را می توان ادامه دهنده راه جان سخت افسانه ای یعنی نوکیا 3310 دانست. البته هنوز نمی دانیم که نوکیا 800 Tough چقدر مقاوم است اما گواهی IP68 و استاندارد نظامی 810G برای شروع، کافی به نظر می رسند. بدنه ضد لغزش و لبه های لاستیکی هم برای حفاظت بیشتر به کمک شما می آیند.

نوکیا 800 Tough باتری 2100 میلی آمپر ساعتی دارد که تا یک ماه در حالت استندبای و تا 12 ساعت مکالمه را دوام می آورد. بلندگوی قدرتمند و چراغ قوه LED هم از دیگر ویژگی های برجسته این گوشی محسوب می شوند.

گوشی جدید نوکیا از چیپست اسنپدراگون 205 و 512 مگابایت حافظه رم به همراه 4 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. با استفاده از درگاه میکرو اس دی می توانید تا 32 گیگابایت دیگر به حافظه دستگاه اضافه کنید. دوربین پشت دستگاه هم سنسور 2 مگاپیکسلی دارد.

این گوشی از برنامه گوگل مپس و سیستم موقعیت یابی GPS+GLONASS نیز برخوردار است. سیستم عامل KaiOS اپلیکیشن هایی نظیر واتس اپ و فیسبوک را در اختیار شما می گذارد و با فشار یک دکمه ویژه هم می توانید دستیار گوگل را فراخوانی کنید.

گوشی نوکیا 800 Tough از شبکه 4G و فناوری های VoLTE و VoWiFi پشتیبانی می کند و به وای فای و بلوتوث 4.1 نیز مجهز شده است. این گوشی با قیمت 110 یورو در بازار اروپا به فروش خواهد رسید.

نوکیا 2720 Flip

نوکیا 2720 Flip از سیستم عامل KaiOS با نمایشگر داخلی 2.8 اینچی و نمایشگر خارجی 1.3 اینچی برخوردار است. این گوشی هم به اپ های واتس اپ و فیسبوک مجهز شده و امکان استفاده از گوگل مپس و موقعیت یابی به کمک GPS+GLONASS را نیز دارد.

این گوشی از ارتباط LTE پشتیبانی می کند و دوربین 2 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED را نیز در اختیار شما می گذارد. 4 گیگابایت حافظه داخلی همراه درگاه میکرو اس دی، جک 3.5 میلیمتری هدفون و بلوتوث 4.2 نیز از دیگر امکانات نوکیا 2720 Flip به شمار می روند. نوکیا قیمت 90 یورویی را برای این محصول در نظر گرفته است.

شرکت HMD در کنار این دو محصول، نوکیا 110 را هم معرفی کرد که با قیمت 20 یورویی، ارزان ترین گوشی دوربین دار محسوب می شود. نوکیا 110 به درگاه کارت حافظه هم مجهز شده تا بتوانید موزیک های مورد علاقه خود را همراه داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸

    حتی گوشی ۲۰ یورویی‌ش هم واسه ما گرونه ?

مطالب پیشنهادی