ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی تب اکتیو پرو
موبایل

تبلت جان سخت گلکسی تب اکتیو پرو سامسونگ معرفی شد

تبلت های ضد ضربه و مستحکم در بازار بسیار کمیاب هستند و حالا سامسونگ محصول جدیدی با نام گلکسی تب اکتیو پرو را در این رده معرفی کرده است. این تبلت که ماه هاست اخبار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۵

تبلت های ضد ضربه و مستحکم در بازار بسیار کمیاب هستند و حالا سامسونگ محصول جدیدی با نام گلکسی تب اکتیو پرو را در این رده معرفی کرده است. این تبلت که ماه هاست اخبار و شایعات مختلفی پیرامونش منتشر می شود سرانجام به صورت رسمی معرفی شده، هرچند که شرکت سازنده جزئیات اندکی در رابطه با آن ارائه کرده است.

محصولات سری اکتیو سامسونگ در وهله نخست حول مقوله دوام بالا ساخته می شوند. گلکسی تب اکتیو پرو نیز که به همین خانواده تعلق دارد استاندارد IP68 را دریافت کرده؛ بدان معنا که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و مطابق با استاندارد نظامی MIL-STD 810G ساخته شده که این یعنی دستگاه مورد بحث در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر ۱.۲ متری مقاوم است. این مساله با در نظر داشتن پوشش حفاظتی منحصربفرد این تبلت کاملا قابل پیش بینی است.

سامسونگ که ساعاتی پیش در جریان رویداد IFA 2019 همزمان با اعلام خبر عرضه دوباره گلکسی فولد، تلویزیون 8K پنجاه و پنج اینچی و چیپست 5G اگزینوس جدید خود از این محصول رونمایی کرد جزئیات زیادی از آن ارائه نداد اما طبق بنچمارک های قبلی به دست آمده میتوانیم حدس بزنیم که دستگاه از اسنپدراگون ۷۱۰ یا ۷۱۲ پشتیبانی می کند و ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. گلکسی تب اکتیو پرو همچنین همراه با اندروید پای از جعبه خارج می شود و طبق اطلاعات مندرج در وبسایت سم موبایل از قلم اس پن نیز پشتیبانی میکند.

گلکسی تب اکتیو پرو با بدنه مستحکم خود در تاریخ نهم مهرماه وارد بازار آلمان می شود. این دستگاه به خاطر مشخصات و ویژگی های منحصربفردش بیشتر برای کسب و کارهایی ساخته شده که کارکنانشان مجبور به فعالیت در محیط های خشن هستند. قیمت پایه برای این تبلت جان سخت برابر با ۵۹۹ یورو برای نسخه صرفا وای فای اعلام شده و تا ۶۷۹ یورو برای مدل پشتیبانی کننده از LTE افزایش می یابد. علاوه بر این سامسونگ اعلام کرده که تا چهار سال پشتیبانی نرم افزاری از این دستگاه به عمل خواهد آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸

    با توجه به قیمتش، مشخصات پردازنده‌ش باید بالاتر از چیزی باشه که شما حدس زدین.

مطالب پیشنهادی