ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لاجیتک
تکنولوژی

لاجیتک از ماوس MX Master 3 و کیبورد MX Keys رونمایی کرد

ماوس های سری Mx Master لاجیتک مدتهاست که در زمره گزینه های کاربردی و خوش قیمت پیش روی کاربران قرار داشته اند و حالا شرکت سازنده از نسل سوم این محصول با نام MX Master 3 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۵

ماوس های سری Mx Master لاجیتک مدتهاست که در زمره گزینه های کاربردی و خوش قیمت پیش روی کاربران قرار داشته اند و حالا شرکت سازنده از نسل سوم این محصول با نام MX Master 3 رونمایی کرده است.

این ماوس که حالا برای شارژ به پورت USB-C مجهز شده در قسمت چرخ اسکرول نیز دستخوش تحولاتی تازه شده و اینباره شرکت سازنده یک سیستم الکترومغناطیسی را جایگزین چرخ اسکرول مکانیکی آن کرده است. این چرخ در دو مد مختلف قابل تنظیم است: نخست حرکت گام به گام که در آن، چرخ مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد و دیگری مد سریع «بی صدا» که چرخ حرکتی آزادانه و سریع را در آن تجربه میکند.

لاجیتک

چرخ اسکرول تعبیه شده در این ماوس تماما از فولاد ضد زنگ ساخته شده که حس به مراتب بهتری را نسبت به پلاستیک حین لمس کردن با دست در شما ایجاد خواهد کرد.

ماوس لاجیتک
MX Master 3 در سمت راست

لاجیتک همچنین طراحی دکمه های این ماوس درناحیه شست را نیز متحول کرده و تغییراتی در چرخ اسکرول ثانویه آن ایجاد کرده است؛ اینبار چرخ ثانویه ماوس از فولاد ساخته شده و عریض تر است. دکمه های جلو و عقب این ماوس نیز از بخش پشتی چرخ به زیر آن انتقال داده شده  اند تا فشردنشان راحت تر باشد. همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد شرکت سازنده همچنین برای نخستین بار پورت USB را در این سری از ماوس های خود کنار گذاشته و جای آن را به یک پورت USB-C برای شارژ داده است تا به این ترتیب یکی از عمده ایرادات ماوس های MX Master لاجیتک مرتفع گردد.

دیگر بخش های این ماوس شبیه به مدل MX Master 2S است؛ برای مثال این گجت همچنان دارای یک سنسور 4,000 DPI است و برای اتصال به دستگاه های دیگر از بلوتوث و گیرنده Unifying USB پشتیبانی میکند. امکان سوئچ کردن به کامپیوترهای دیگر تا سه دستگاه، پشتیبانی از تکنولوژی Flow لاجیتک و عمر باتری ۷۰ روزه از دیگر ویژگیهای ذکر شده برای MX Master 3 است.

کیبورد لاجیتک

لاجیتک همچنین از یک کیبورد جدید به نام MX Keys رونمایی کرده که در واقع همان طراحی مدل Craft Keyboard را دارد با این  تفاوت که اینترفیس منحصر به فرد این مدل برای تایپ شماره را ندارد و با قیمتی پایین تر عرضه شده.

MX Keys همچنین برای ارتباط با دستگاه های دیگر از USB-C و گیرنده Unifying لاجیتک بهره می برد و از سیستم های مبتنی بر ویندوز، مک، iOS و اندروید پشتیبانی میکند. شرکت سازنده عمر باتری این کیبورد را برابر با ۱۰ روز در حالت بک لایت روشن (البته بک لایت این کیبورد به سنسور نزدیک سنج مجهز است و صرفا زمانی که مشغول تایپ شوید روشن می گردد) و تا ۵ ماه با بک لایت خاموش اعلام کرده است. اگر ضمن روشن بودن بک لایت باتری کیبورد خیلی پایین بیاد به صورت خودکار این قابلیت غیرفعال می شود و به این ترتیب کیبورد شما تا دو هفته دیگر با همان سطح باتری دوام می آورد.

ماوس MX Master 3 و MX Keys با قیمت ۹۹.۹۹ (برای هرکدام) تا اواخر این ماه وارد بازار می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی