ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرباد بیسیم
تکنولوژی

شرکت Audio-Technica از دو ایرباد بیسیم رونمایی کرد

یک سال بعد از معرفی ایربادهای بیسیم Audio-Technica، این شرکت از دو محصول وایرلس دیگر با نام های ATH-CKS5TW و ATH-CKS3TW رونمایی کرده است. عمر باتری در دو ایرباد جدید این شرکت بهبود پیدا کرده و حالا از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

یک سال بعد از معرفی ایربادهای بیسیم Audio-Technica، این شرکت از دو محصول وایرلس دیگر با نام های ATH-CKS5TW و ATH-CKS3TW رونمایی کرده است. عمر باتری در دو ایرباد جدید این شرکت بهبود پیدا کرده و حالا از طریق USB-C شارژ می شوند ضمن آنکه قیمت پایین تری دارند. مدل ATH-CKS5TW برابر با ۱۴۹ دلار و ATH-CKS3TW نیز ۹۹ دلاری قیمت گذاری شده است.

دو ایرباد جدید Audio-Technica دارای استاندارد IPX2 هستند که در برابر افشره آب آنها را مقاوم می کند و در بخش حذف نویز پس زمینه نیز عملکرد بهتری را نسبت به نسل قبلی از خود نشان می دهند با این حال این دو محصول تفاوت هایی نیز با هم دارند که اختلاف قیمت شان را توجیه می کند.

ایرباد بیسیم

  • مدل ATH-CKS5TWs عمر باتری بهتری دارد: ۱۵ ساعت خود ایربادها به علاوه ۳۰ ساعت دیگر که از طریق قاب ایرباد تامین می شود. مدل ارزان تر ATH-CKS3TWs اما تنها ۶ ساعت عمر باتری دارد که قاب آن نیز ۲۴ ساعت دیگر به این میزان اضافه می کند.
  • ایربادهای گرانقیمت همچنین دارای دکمه های فیزیکی هستند که در مقایسه با مکانیزمهای کنترلی تاچ روی مدل ارزان تر کاربری ساده تری دارند.
  • هر دو ایرباد جدید از کدک های صوتی AptX و SBC پشتیبانی می کنند، ضمن اینکه مدل گرانتر پشتیبانی از AAC را نیز دارد.
  • نکته عجیب آنکه صرفا مدل ارزان تر ATH-CKS3TW از دستیارهای صوتی نظیر سیری و اسیستنت گوگل پشتیبانی می کند. استدلال شرکت سازنده هم برای اضافه کردن این قابلیت به مدل ارزان تر این بوده که استفاده از دستیارهای دیجیتال ضمن آنکه از عمر باتری را کم می کند کیفیت صدا را نیز پایین می آورد که این اولویت اصلی در ایرباد گرانتر است. علاوه بر این اودیو تکنیکا ترجیح داده به جای اختصاص دادن یکی از دکمه های مدل  ATH-CKS5TW  به فراخوانی دستیار دیجیتالی آن را برای خاموش و روشن کردن گجت کنار بگذارد.
  • در نهایت انتظار می رود که کیفیت صدا در این دو ایرباد نیز تفاوت هایی با هم داشته باشد و مدل ATH-CKS5TW به درایورهای بزرگ تر ۱۰ میلی متری مجهز شده در حالی که درایورهای نسخه ارزان تر ۵ میلی متری است.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی