ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر چهار مانیتور گیمینگ از سری نیترو XV3 را معرفی کرد

ایسر در جریان نمایشگاه ایفا 2019 از چهار مانیتور گیمینگ رونمایی کرده تا علاقه مندان به بازی های ویدیویی را به سمت خودش بکشاند. این چهار مانیتور گیمینگ از سری نیترو XV3 هستند و همگی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۵

ایسر در جریان نمایشگاه ایفا 2019 از چهار مانیتور گیمینگ رونمایی کرده تا علاقه مندان به بازی های ویدیویی را به سمت خودش بکشاند. این چهار مانیتور گیمینگ از سری نیترو XV3 هستند و همگی از فناوری G-Sync پشتیبانی می کنند.

مانیتور گیمینگ با نرخ رفرش بالا شناخته می شود و هر چهار مانیتور جدید ایسر هم چنین قابلیتی دارند. پشتیبانی از فناوری انویدیا G-Sync هم به شما تضمین می دهد که پارگی تصویر را در حین بازی تجربه نکنید.

مانیتور گیمینگ ایسر نیترو XV3

چهار مانیتور گیمینگ جدید ایسر از سری نیترو XV3 در دو مدل 27 اینچی و دو مدل 24.5 اینچی معرفی شده اند که مشخصات آنها را در ادامه می بینید:

  • ایسر نیترو XV273U S با پنل 27 اینچی، رزولوشن WQHD و نرخ رفرش 165 هرتز
  • ایسر نیترو XV273 X با پنل 27 اینچی، رزولوشن FHD و نرخ رفرش 240 هرتز
  • ایسر نیترو XV253Q X با پنل 24.5 اینچی، رزولوشن FHD و نرخ رفرش 240 هرتز
  • ایسر نیترو XV253Q P با پنل 24.5 اینچی، رزولوشن FHD و نرخ رفرش 144 هرتز

بدین ترتیب اگر به دنبال بالاترین رزولوشن هستید، باید مدل اول را انتخاب کنید اما اگر به نرخ رفرش بالاتر علاقه دارید، مدل های دوم و سوم برای شما ساخته شده اند. همان طور که گفتیم هر چهار مانیتور از فناوری انویدیا G-Sync پشتیبانی می کنند. در این حالت نرخ فریم خروجی کارت گرافیک با نرخ رفرش مانیتور هماهنگ شده و پارگی تصویر از بین می رود. همچنین باید اضافه کنیم که مدل نیترو XV273X استاندارد DisplayHDR 400 را نیز دریافت کرده است.

چهار مانیتور گیمینگ جدید ایسر از ماه آینده به تدریج وارد بازارهای جهانی می شوند. قیمت مدل نیترو XV273 X برابر 470 دلار تعیین شده است. مانیتور نیترو XV253Q P که ارزان ترین مدل محسوب می شود، برچسب قیمتی 200 دلاری دارد. دو مدل دیگر یعنی نیترو XV253Q X و نیترو XV273U S هم به ترتیب با قیمت 390 و 590 دلار به فروش خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی