ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یخچال ماژولار
تکنولوژی

یخچال های ماژولار سامسونگ در IFA 2019 رونمایی شدند

سامسونگ امروز ضمن اعلام خبرهای خوب در رابطه با کالاهای الکترونیک و تلفن هوشمند تاشوی گلکسی فولد، اخبار خوشی هم برای دوستداران لوازم خانگی داشت و در جریان کنفرانس خبری ویژه خود که برای IFA ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۹

سامسونگ امروز ضمن اعلام خبرهای خوب در رابطه با کالاهای الکترونیک و تلفن هوشمند تاشوی گلکسی فولد، اخبار خوشی هم برای دوستداران لوازم خانگی داشت و در جریان کنفرانس خبری ویژه خود که برای IFA 2019 ترتیب داده بود از تازه ترین دستاوردهایش در این زمینه رونمایی کرد.

یخچال های رنگارنگ Bespoke

سری یخچال های جدید سامسونگ که قرار است با نام Bespoke وارد بازار اروپا شوند ساختاری ماژولار دارند و به شما امکان می دهند که قبل از خرید جنس بدنه، رنگ، ابعاد و پیکره بندی را بر حسب خواست و سلیقه خود تغییر دهید.

جالب است بدانید که حتی بعد از انتقال یخچال به منزل خود چنانچه تغییراتی در دکوراسیون آشپزخانه تان ایجاد کردید باز هم این امکان برایتان فراهم خواهد بود. یخچال های Bespoke در هشت اندازه، ۹ رنگ و سه جنس مختلف بدنه به بازار عرضه می شوند و هنوز حرفی از قیمت یا تاریخ عرضه آنها به میان نیامده است.

تمایل اروپایی ها به تغییر طراحی یخچال در منازلشان مرتبا در حال بیشتر شدن است و در همین رابطه بوش نیز چندی پیش از یخچال های جدید خود با قابلیت تغییر عکس روی درب رونمایی کرد.

سامسونگ علاوه بر یخچال های سری Bespoke توانمندی هایی تازه ای را هم به یخچال فریزرهای خانواده فمیلی هاب اضافه کرده است. این محصولات حالا به لطف یکپارچه سازی شان با سرویس Whisk فهرست های خرید هوشمندانه تری را در اختیار اهالی منزل قرار می دهند و با در نظر داشتن تاریخ انقضای مواد غذایی درون یخچال، دستورهای غذایی مختلفی را در اختیار فرد گذاشته و اولویت بندی های جدیدی را برای مصرف مواد غذایی داخل یخچال تنظیم می کنند.

فر بخار دوال کوک

سامسونگ صرفا در زمینه ساخت یخچال تخصص ندارد و چندی است که تمرکز خود را روی طراحی سری جدیدی از لوازم خانگی هوشمند برای بازار اروپا قرار داده که اجاق بخار دوال کوک یکی از آنهاست.

این محصول ضمن برخورداری از یک رابط کاربری جدید و بدنه شیشه ای یکدست طراحی عمودی منحصربفردی دارد که به شما امکان می دهد به صورت همزمان در یک طبقه از آن به راحتی آشپزی کنید و در طبقه دیگر مواد غذایی دلخواهتان را بخار پز کنید.

کمد لباس هوشمند سامسونگ

روز گذشته سامسونگ از یک کمد لباس هوشمند به نام AirDresser نیز رونمایی کرد که با بخار لباس های شما را صاف و خوشبو می کند. دستگاه تصفیه هوای جدید و جارو برقی بدون مخزن از دیگر محصولات رونمایی شده توسط سامسونگ در جریان IFA 2019 بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی